Inlägg från: Anonym (mums) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mums)

MIna bröst

Inte så värst speciella, men goa bröst har man :)

• Anonym (mums)
    Ernst Hugo skrev 2013-01-13 22:29:07 följande:

Tokigt vackra {#emotions_dlg.flower} förstår att du postar anonymt
    Det räcker med ett tack här skulle jag anta.
  • Anonym (mums)
    JagMan skrev 2013-01-13 22:33:12 följande:
    inte speciella för dig som ser dom varje dag men för oss äre ögongodis mm
    Jora jag kan stå framför spegeln vissa dagar och tycka att brösten är mina ögongodis :P
    LoLs pappa skrev 2013-01-13 22:37:41 följande:
    Mkt trevlig bild
    Ser mkt fina ut. 
    Tack, fina du.
    Ernst Hugo skrev 2013-01-13 22:43:42 följande:

Tack kära du

• Anonym (mums)
    Anonym skrev 2013-01-13 23:13:16 följande:
    Skulle vara mysigt om du dök upp i helkroppstråden
    Då kommer det en liten liten bild
  • Anonym (mums)
    Tom Araya skrev 2013-01-14 00:17:07 följande:
    Jag tycker de där brösten var VÄLDIGT SPECIELLA, dels är de stora och fina men inte minst är de dina vilket gör dem världsunika. Flört Solig
    Tack för kanonfin bild! Skål {#emotions_dlg.flower} Solig
    Det var så lite och tack fina du, blev nästan generad där ! Solig
  • Anonym (mums)
    muffan skrev 2013-01-14 16:02:00 följande:
    Min bild blev borttagen! Undrar just vad som var så "sexuellt" med min stackars bild! Den var väl inte värre än "mums" bild tex?? Eller många andra jag sett här på FL!!
     Testar väl igen då med en annan bild. Min profilbild....
    Jag har hur som helst b-c kupa beroende på bh-modell och är nöjd med mina bröst.... mer törs man väl inte skriva om dom för då lockar jag väl till sex !?! Tyst Foten i munnen 

Varför blev din bild borttagen? Ojdå visste inte att min var värst... Skäms bh-banden ska åka upp igen tills nästa gång. 
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 17:46:30 följande:
    Alltså, jag är mest för små bröst. Men den här bilden är fantastisk. Ja även brösten är fantastiska Glad  Jag vet inte om man kan skriva såhär, men stämningen i bilden är helt underbar. Ljuset och färgerna... wow

Det blir en Oscar för bästa foto och ljussättning Glad 
    Oj, du det där var väldigt ...tja hur ska jag uttrycka mig...jätte fint skriven!! SoligSolig Tack tack!!

• Anonym (mums)
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 19:08:00 följande:
    Nu kom jag på en sån grym bra idé Glad

Jag har skrivit ett manus nu, jag kommer även att vara både regissör och manlig skådespelare. Du behöver bara vara dig själv. Temat är en sen kväll. Det är varmt och fuktigt i luften. Våra blickar möts. Det kan bara sluta på ett sätt.    
    Grym ide..vi låter dig vara regissören och den manliga skådespelaren får vara min sambo eller bestämmer du vem som får den manliga rollen? :)
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 19:10:40 följande:
    Du kommer få en Oscar för bästa kvinnliga biroll och dina bröst får dela på priset bästa kvinnliga huvudroll Flört 
    Även du får en Oscar för din fantastiska film och för absolut den bästa regissören! Flört

• Anonym (mums)
    muffan skrev 2013-01-14 20:07:54 följande:
    Man kunde se bröstvårtorna litegrann.... fyfy... och så skrev jag att många män gillat att gosa med dom! Bilden jag la in tyckte jag var en "vacker" bild. Som någon skrev om din, att bilden är fin. Den var tagen efter ett bad i somras och hade inget med sex att göra. Det måste väl vara mer utmanande där människor har en putande rumpa i stringtrosor som sin profilbild? 
    Och för det togs bilden bort..?! Jag trodde oxå att tråden var för oss som trivdes med våra goa bröst och tyckte inget mer än att bilden var fin. Ja du jag vet inte hur en del tänker ibland...men tuppen upp för din bild, den var ändå hur fin som helstSolig
  • Anonym (mums)
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 22:44:46 följande:

Det är ju jag som är din motspelare  Drömmer
    Men då säger vi så..för den här gången. Du fick som du ville trots allt Oskyldig
  • Anonym (mums)

Vågar man visa mer än så?? ;) med tanke på att många bilder togs bort.

• Anonym (mums)
    Peter37 skrev 2013-01-22 00:09:56 följande:
    nyfiken på mer...kan jag visa ngt för dig?
    Nä, jag nöjer mig med mina bröst så det får räcka. :)
  • Anonym (mums)
    LoLs pappa skrev 2013-01-22 00:20:42 följande:

Dom ser mkt vackra ut!!!!
    Tack, väldigt gulligt sagt! :)
  • Anonym (mums)
    Anonym skrev 2013-01-22 06:26:45 följande:

Åååh, vilken spännande bild.
    Skulle gärna lyfta lite till på tröjan och utforska mer av vad som finns där under. Glad
    Mindre spännande när man inte får visa allt.. rättare sagt. Hehe.. och tröjan får inte åka upp. Oskyldig
    Bingo skrev 2013-01-22 22:44:45 följande:
    Som en vacker oljemålning. Helt fantastiskt Glad
    Tack tack, oljemålning..inte förväntat.
    L E O N skrev 2013-01-22 19:37:42 följande:
    Haha glömde visst lägga min kommentar.... Men mums var ju rätta namnet Helt klart!! Tjusigt!
    Tänkte väl det, Taack!!
    comp skrev 2013-01-22 18:28:11 följande:
    sensuellt och vackert Flört

SoligSolig

• Anonym (mums)
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 23:27:19 följande:
    Lite risker får man ta här.. men nu hoppas jag bara på att inte bli avstängd..Oskyldig

Jätte vackra.. de ser så himla goa ut!! Tummen upp! Solig
Svar på tråden MIna bröst