Inlägg från: Anonym (Hunter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hunter)

MIna bröst

Jaha då ger man sig in även här då :) jag har lite större c-kupor som sitter väldigt högt upp, har alltid kunnat gå utan bh och många tror de är opererade (vilket de inte är) utåt sett ser de väl bra ut då de som sagt sitter högt och inte visat minsta tendens till häng,

så problemet då? De förändras inte i storlek även när jag går ner väldigt mycket och är fasta, min mamma som ammat flera barn har exakt samma sak och trots hennes 50 år (snart) så är de fasta och runda och sitter högt uppe. i tonåren fick jag lite problem med axlarna och ville göra en bröstförminskning men enligt läkaren fanns det en förklaring till att mina bröst var som de var, och det är att bröstkörtlarna som normalt sett växer när man är gravid redan var fullt utvecklade och att storleken på mina bröst, dess form osv inte beror på "fett" som bröst annars till största del består av, därför skulle en eventuell bröstförminskning vara komplicerad och inte att rekommendera. Mamma bekräfta detta då hennes bröst aldrig växte när hon väntade barn och aldrig blev mindre efter att hon ammat. Mamma har trots sina 50 år fortf väldigt fasta och fina bröst där bröstvårtorna står ut och pekar neråt.

Även om det utåt sett ser bra ut så har det medfört vissa problem för mig, eftersom de sitter högt så läggs all belastning på axlarna och inte hela ryggen som för normala kvinnor, vidare hatar jag när jag ligger på rygg eftersom de då pekar rakt uppåt istället för att glida lite åt sidan som hos normala kvinnor vilket jag tycker är snyggt.

En annan sak som jag stör mig på är att de aldrig kan bli mindre, försökte med diverse bantningskurer när jag var yngre trots att jag aldrig varit överviktig i hopp om att de skulle minska i storlek. Samt ständigt utfrågas om de är fejk

Enda fördelen är väl att de aldrig kommer att hänga och jag kan ha på mig vilka kläder, klänningar, bikinis jag vill utan att vara orolig för hur det ska se ut, detta hade jag dock bytt ut mot hängiga bröst vilken dag som helst mot lite mer normala bröst, blir alltid lite avis när man är på badhus och ser andras lite mer hängiga då jag associerar det till mer hälsosam kroppsform....

är det ett sådant svar man ska ge här eller är det bilder ni vill ha?

• Anonym (Hunter)
    telgebo skrev 2013-02-11 15:38:29 följande:
    Hunter: såna bröst som står ut när man ligger ner och inte förändras av vikt nedgång låter inte troligt att man har naturligt utan det låter som antingen silikon eller påhitt.
    Och av vilken anledning skulle jag, anonym på ett forum och under omständigheterna att ni inte ens sett mina bröst, ljuga om detta?

Och på vilket sätt ska bröstkörtlar minska på grund av viktnedgång,

Var det förresten inte du som startade en tråd för några dagar sedan angående hur illa du tog vid dig av att hela tiden bli ifrågasatt osv osv?
  • Anonym (Hunter)
    telgebo skrev 2013-02-13 23:04:45 följande:
    Jag fattar nada har små bröst enligt mig och så var jag in på Lindex för att köpa en bombshells, fanns inte i min storlek visade det sig, trodde jag hade 80 B då jag har 80 under och 91 cm över men enligt en kunnig på POF så har jag 70 E hur fan kan jag ha det. Blev ingen BH för mig då ingen passade utan att brösten vällde ut.
    så från 80 b 8relativt små-normala bröst) så fick du veta att du har 70 e(gigantiska bröst) hur fan gick det till?
  • Anonym (Hunter)
    telgebo skrev 2013-02-14 09:25:20 följande:
    Jag har den storleken enligt expertis på POF som kan det har med mått. Jag kan lägga ut bildbevis om du nu ska misstro mig
    Om du syftar på mig så har jag inte sagt att jag misstror dig utan undrar om de som sa detta till dig antingen har helt åt helvete mått eller helt enkelt sa fel,

jag har 75 c men kan även ha 85 b och 70 d (även om de inte är hundra 100% rätt) så lite kan man ju hoppa fram och tillbaka men från 80 b till E är ett bra hopp därav min fråga
  • Anonym (Hunter)
    telgebo skrev 2013-02-14 21:55:44 följande:

Mina boobs
    Du har vacker kropp och vackra naturliga bröst som inte alls behöver göras större you have plenty of the good stuff som man brukar säga :)

Ta inte illa upp men du väljer fel sorts BH för din storlek, med rätt bh skulle du lätt kunna få både större och mindre bröst beroende på det du vill, de där BH:na som du har på bilden längst upp passar i princip endast tjejer med väldigt små bröst eftersom de har ganska dålig bärande effekt och eftersom de av någon anledning alltid ser ut att vara för små för brösten, brösten väller liksom fram trots att storleken egentligen är den man brukar ha
  • Anonym (Hunter)
    telgebo skrev 2013-02-15 01:43:10 följande:
    Hunter tack för att dina komplimanger, men smal nja kan alltid gå ner 5-6 kg till och brösten ska definitivt bli fasta.

Vill du veta att BH:n på den översta bilden är samma BH fast i annan färg på den nedersta bilden. Fast den översta är i fel storlek då jag tvivlade att jag hade 70 E då, jag har på den nedersta BH i storlek 75 C och det är samma som 75 E efter att jag nu fått lära mig hur det funkar.
    Du är framåtböjd på andra bilden så jag såg ej att de va samma sorts bh, hur menar du att 75c är samma som 75 e?
Svar på tråden MIna bröst