Inlägg från: Jellybeanbaby |Visa alla inlägg
  • Jellybeanbaby

MIna bröst

Smecker skrev 2013-02-19 14:04:37 följande:
    ... VSB.

Mycket bra fråga annars. Vem drygar sig över att tjejer lägger upp bild på sina bröst? Säg till om du ser någon så skall jag säga till hen.
    Vad uselt minne du har. Du drygade dig över tjejer som lägger upp bilder på sina bröst.
    Du började vid inlägg #1444.
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Jellybeanbaby
    Smecker skrev 2013-02-19 14:30:07 följande:
    Jag föreslår att du jobbar på läsförståelsen. Läs inlägget och berätta för mig exakt var jag drygar mig över tjejer som lägger upp bilder på sina bröst.
    Om vi tittar på nästa finkulturella inlägg från dig.
    #1446 - där säger du såhär om kvinnor som lägger upp bilder på sina bröst.

START CITAT SMECKER
    "men det är fortfarande random fettsäckar som skulle kunna sitta på vilket bekräftelseknarkande grottmongo som helst."
    SLUT CITAT SMECKER

You tell me.
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2013-02-19 15:51:01 följande:

Men det är väl de ylande dregel-juckande hundgårds-jyckarna som han syftar på? Kvinnan KAN vara hur som helst men det är tydligen inte så viktigt.
    Javisst. Han gjorde ner både männen som tittade och kvinnorna som frikostigt bjuder på bilder.
  • Jellybeanbaby

De här brösten är scary läckra

• Jellybeanbaby

Ursprunget till den bilden:
    Katy Perry på Saturday Night Live, tror jag.

• Jellybeanbaby
    eflec skrev 2013-02-19 16:28:23 följande:
    Jag mobbas inte. Jag Demon Smecker. I smyg.
    Fix'd
Svar på tråden MIna bröst