Inlägg från: Anonym (Amy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Amy)

MIna bröst

åh jag vill också dela med mig.. 

bilderna blev lite stora men det gör kanske inget Kyss

varsågoda!
    /Amy
  • Anonym (Amy)
    justnextdoor skrev 2013-03-23 11:13:58 följande:
    Bilderna stora? Svårt att få med de fina brösten om inte bilderna är stora woow Amy!! Hett!!
    oj, Tack! SkämsSolig
  • Anonym (Amy)

Tack va ni är söta grabbar, blir ju lite generad faktisktDrömmer

Eftersom ni gilla det ni såg kan det mycket möjligt dyka upp fler bilder till er... Flört

• Anonym (Amy)
    Anonym (Kille) skrev 2013-03-23 14:30:11 följande:
    Oj, det var inte illa! Mycket fina. Antar att du är nöjd med dem. En fråga, är brösten en erogen zon för dig?
    ja, jag kan inte klaga på demFlört
    Ja det är det, väldigt mycket faktiskt. 
  • Anonym (Amy)
    The Riddler skrev 2013-03-23 14:45:50 följande:
    Ingen kan klaga på dem. Den som gör det förtjänar att avrättas.
    Tack:) 
    det har nog inte hänt någon gång att någon har klagat, men om någon inte skulle gilla dem så är det inte mitt problem... huvudsaken är ju faktiskt att jag trivs och att jag är nöjd Kyss

sen måste jag ju erkänna att det ger ju en liten kick att visa upp dem för er, hihi.. det är första gången jag visar upp dem för allmän beskådan förutom på stranden. Tur man kan vara anonym Drömmer
  • Anonym (Amy)
    Anonym (Kille) skrev 2013-03-23 14:58:51 följande:

Vore väldigt kul om du kunde lägga upp en bild med uppdragen t-shirt det brukar vara väldigt sexigt
    vi får väl se om det skerFlört
  • Anonym (Amy)
    Anastasia skrev 2013-03-23 16:54:00 följande:
    Skulle inte säga nej till en kvinna som Amy alltså.   Och då är jag själv kvinna och bisexuell. :) 
    har en kvinnlig erfarenhet i ryggsäcken, det va mysigt! :)
  • Anonym (Amy)
    Priapus skrev 2013-03-23 22:45:37 följande:
    Vill du gifta dig med mig?Hjärta
    Solig
  • Anonym (Amy)
    The Riddler skrev 2013-03-23 23:41:13 följande:
    Grabbar, tänk er då den lyckliga saten som är gift/sambo/ihop med henne. Damn....!
    en sambo finns, han var ingen bröstälskare när vi träffades, han föll för rumpan.. kan säga att nu är han både rump och tuttälskareFlört
  • Anonym (Amy)

ni ger mig så mycket fina kommentarer, har aldrig tyckt att dem är särskilt speciella.. det är ju bara bröst. men tack ska ni ha, ni höjer min självkänsla en aning. Glad

• Anonym (Amy)
    Anonym (Kille) skrev 2013-03-24 08:31:47 följande:
    Kul för honom. Han är säkert en riktig hunk. Men du Amy nu var det ett tag sen du la upp tuttbilder, börjar det inte bli dags snart;)
    kan ju inte springa och ta kort på brösten hela dagarna haha, även om det är kul. bjuder på en oskyldig urringning sen ska jag iväg så det blir nog inga fler bilder idag grabbar.. men återkommer säkert en annan dag då man har lite att göra Drömmer

• Anonym (Amy)
    Anonym skrev 2013-03-24 08:37:21 följande:
    aaaaahhhh! Jag tror jag vet vem du är!!! hahaha....
    Låt höra, vem tror du jag är?
  • Anonym (Amy)
    justnextdoor skrev 2013-03-24 09:07:38 följande:
    / Godmorgon vilken härlig start på dagen finns det något bättre? Wow nu blev jag söndagssugen!!
    God morgon Glad
  • Anonym (Amy)
    Anastasia skrev 2013-03-24 10:51:12 följande:
    Du är helt bedårande.  Tänkte på dig inatt..:)  Häääärliga kvinna!

Killar, Amy är min. Hjärta 
    Jag gissar på att du är lika härlig, så när får man se dig på bild här?Flört
Svar på tråden MIna bröst