Inlägg från: Anonym (sillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sillan)

MIna bröst

Anonym (xx) skrev 2013-01-20 20:41:26 följande:
    Grattis, hur "gamla" är de??
    tack :) på bilden är de ca 3v och nu ca 6 månader har tyvärr inga nytagna kort :P
  • Anonym (sillan)
    Ernst Hugo skrev 2013-01-20 20:44:23 följande:

@ Tack sillan {#emotions_dlg.flower} är de silicon med tanke på nicket+
    det va så lite ;) ja det e silicon 
  • Anonym (sillan)
    Anonym (xx) skrev 2013-01-20 20:45:24 följande:

Då har det hänt en hel del alltsåGlad. Är du nöjd??
    supernöjd :D dina va jättesnygga oxå :)
  • Anonym (sillan)
    Tom Araya skrev 2013-01-20 21:16:44 följande:
    De var ju jättefina och inte så pyttesmå heller...Flört....synd att sätta kniven i dem Gråter...men du fick ju ett bra resultat...men sååå stooora Förvånad !!!???
    så stooora är dom väll inte :P både jag och manne är sjukt nöjda med resultatet iaf :)
  • Anonym (sillan)
    Tom Araya skrev 2013-01-20 21:25:01 följande:
    Jo, om inte du är väldigt liten (och då är de ändå stora på dig).Flört
    Många av de som fått din size naturligt är nog på vippen att förminska p.g.a. div problem.
    joo visst är det så men tycker de är proportionerliga till min kropp då jag är väldigt timglasformad ;) har lagt in ca 600cc i varje så ganska mycket äre väll kanske då :P
  • Anonym (sillan)

här kommer en liten bildbomb som förhoppningsvis kan skina upp detta tråkiga väder ;)

• Anonym (sillan)

Tack :) hehe joo brukar göra det på mannen här hemma när han kollar på sporten och jag har tråkigt ;) då brukar det bli fart på han minsann

• Anonym (sillan)
    Anonym (boobs) skrev 2013-04-18 14:57:28 följande:
    Vad kostade dom att göra? Snygga!!!!
    de är gjorda på citadellkliniken och kostade 42.000 sååå värt det :D
  • Anonym (sillan)
    Anonym (boobs) skrev 2013-04-18 15:02:22 följande:
    Lätt värt det!!! Vad har du för BH-storlek nu? Vad hade du innan?
    nu jag jag 70J och innan hade jag 70C har lagt in 600cc i båda
  • Anonym (sillan)
    Mattias39 skrev 2013-04-18 15:09:29 följande:
    Shit, de var rejäla...Och snygga!!!

Mattias39 skrev 2013-04-18 15:09:29 följande:
    Shit, de var rejäla...Och snygga!!!

Tack :D
  • Anonym (sillan)
    Anonym (boobs) skrev 2013-04-18 15:19:12 följande:
    Är dom jobbigt tunga? Svåra att röra sig med?

Nej det tycker jag inte. Har inga problem att gå toppless heller ;) dom sitter där dom sitter och tog i te så lång tid att vänja sig vid den nya strl
  • Anonym (sillan)

Jag sover alltid på mage och det är inga problem va bara första månaden jag va tvungen att sova på rygg eftersom de va så ömma efter op. Men nu går det hur bra som helst :)

• Anonym (sillan)
    Anonym (underbart) skrev 2013-04-18 15:34:51 följande:
    Hur är det att springa i sådana? Tycker du aldrig de är i vägen?

Jag tränar ca 4-5 gånger/v med mycket löpning och har inga problem där heller :) har bra sportbh när jag tränar alltid med bygel för de har bättre passform och håller brösten på plats bättre!
  • Anonym (sillan)
    Anonym skrev 2013-04-18 19:58:15 följande:

hänger de inte mycket utan bh, ser ut som det
    nix inga hängisar här inte :) 
  • Anonym (sillan)
    Anonym skrev 2013-04-18 20:20:03 följande:
    Har du gjort ankarlyft? Annars hänger de garanterat. Du hade ju stora innan och de kan knappast ha stått rakt ut och med 600 cc utan lyft i en c kupa så kan de inte vara fasta utan lyft så visa en bild utan BH.
    inget ankarlyft och en 70C är inte så stort. Jag hade fast innan utan häng och har fasta nu utan häng. Men du får tro vad du vill tänker inte lägga upp en bild utan bh bara för att du inte tror att man kan ha stora bröst utan häng om man inte gjort lyft. Kanske kommer en sån bild nån gång men inte pga att jag måste bevisa nått... sorry!!
  • Anonym (sillan)

d

Anonym skrev 2013-04-18 20:31:03 följande:
    Du behöver inte bevisa nåt jag vet att 70 c med 600 cc hänger om man inte gör lyft och de kommer hänga ännu mer sedan när du får övermuskelhäng men det har säkert Tuve, Peter, Jörg eller Helena informerat dig om före ingreppet.

Det är när implantat sitter fast på plats bakom muskeln och egna vävnaden hänger ner.
    Då kan jag informera dig om att Tuve har lagt implantaten FRAMFÖR muskeln och inte bakom eller delvisbakom... så nej inget övermuskelhäng, DB eller BO här inte.

Sen kan du faktiskt inte veta hur min egna bröstvävnad är, alla har inte slappa bröst bara för att man har Ckupa.. Visst kommer säkert få ett häng på brösten om några år när jag fått barn och har ammat men det ser jag inte som nått problem, vill jag kommer jag göra ett lyft då. 
  • Anonym (sillan)
    telgebo skrev 2013-04-23 15:57:04 följande:

Vaddå ägglossning?

Jag har inte direkt hängbröst nej och bilden är min egen och inte snodd. Det är mina egna bröst på bilden.

Här har jag på mig en BH i 75 D som jag sedan köpte
    men allvarligt en bombshell BH har ju världens puchup så klart de blir upp puschade då men det ser ut som det är hängisar iaf. 

Om det nu är din bild på riktigt... Du har ju lagt upp fakebilder tidigare i tråden.... 
Svar på tråden MIna bröst