• telgebo

MIna bröst

Har en bild men man får inte posta naket va utan skall vara BH på antar jag?

Sedan besitter jag inte kunskap hur man överför en bild från en mobil till ett forum heller så...

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Jag är dum i huvudet eller nåt elle rhar en knäpp mobil men jag fattar inte vad fan man mailar från bildgalleri till min mail? Hmmm, får se om min övertrötta hjärna kommer på det.

• telgebo

Åhh det gick ha ha men nu fegar jag ur för alla har ju snyggare bild än jag och inget naket heller och mycket snyggare tuttar än jag

• telgebo
    Anonym skrev 2013-01-14 00:46:16 följande:
    Posta anonymt så vet ingen exact vem det är.
    Och dom är garanterat fina!!! 
    Kan inte posta anonymt förrän i februari nångång ha ha så får vänta tills dess då
  • telgebo
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 01:08:19 följande:
    Haha... vad har du gjort för bus? Skrattande

Ja inget faktiskt, skrev lite i en tråd och citerade inlägg som blev borttagna och då åkte jag dit och ut med huvudet före men fick komma tillbaka efter 1 månad men ett halvår avstängning från att skriva anonymt.
    Jag skriver inget dumt och provocerat på forum utan tar det i personens inbox eller går ifrån en stund och svär om jag känner behov av det för jag har lärt mig att det är inte värt en röd varning för nån idiots skull ha ha
  • telgebo
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 01:25:22 följande:
    Samma som jag ungefär, fast jag blev avstängd. Ordnade nya konton (Det är därför du inte har kunnat nå mig tidigare). Vet inte om jag är välkommen ännu Rynkar på näsan

Har ingen aning om vem du är faktiskt. Har vi haft kontakt tidigare? Var ?

Fan fick en chock nyss, fick ju barn för över 1 år sen och nu fick jag reda p den dystra sanningen att mina bröst krympt och självkänslan fick sig en knäck så nån bild blir det inte förrän jag kan vara anonym definitivt.
  • telgebo
    Tom Araya skrev 2013-01-14 01:32:52 följande:
    Om alla resonerade så skulle vi inte ha en enda bild här.

Nej men alla här har ju större än jag så.

Skulle gärna vilja veta vad tjejerna som lägger in bilder här har för BH storlek.
  • telgebo
    Tom Araya skrev 2013-01-14 02:06:57 följande:
    INGEN kan säga att ALLA här har större, fastare, plattare, hängigare e.t.c. Det är vad du inbillar dig.
    Men vill du inte så slipper du, inget tvång här.Solig

Nej här blir det ingen bild från mig förrän jag antingen kan vara anonym eller sparat ihop pengar till en bröstförstoring, vill inte skämma ut mig på ett forum.
  • telgebo
    Platypus skrev 2013-01-14 02:22:58 följande:

Är bombis på att de inte är mindre o slappare än mina. Min bild fick ligga ute i ett par timmar, kostade mig en vecka utan anonymt
    Ser ingen bild på dina när jag klickar på visa endast.

Förstår inte vad du menar med att det kostade en vecka utan anonymt? Jag kan inte skriva anonymt förrän i slutet av februari.

Ähh, jag skiter i att visa dom bara så är problemet ur världen, skäms för mycket för dom och kommer få höra hur fruktansvärda dom ser ut och få ännu mer issues för dom.
  • telgebo

Nej usch vad deppig jag blev nu och fick komplex. Blir aldrig att visa dom för nån, trodde jag hade större än vad jag har. Varför i helvete skulle jag kolla upp vilken BH storlek jag har förr. Dumma jag.

Svar på tråden MIna bröst