Inlägg från: Anonym (kille 4) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kille 4)

MIna bröst

Min fru hade tidigare E men har gått ner i vikt och då krympte tyvärr även brösten till C -D. Vi har pratat om att förstora dom till F.

• Anonym (kille 4)

Jag förstår att jag missade dina fina bröst Mammatill7, kan du lägga upp bilden igen.

• Anonym (kille 4)

Jag har letat min hittar inte dej, när var det? Vill gärna se dom. (Mammatill7)

• Anonym (kille 4)

Mammatill7 vilken storlek har du på brösten nu, och vilken storlek har du tänkt efter ev op. Du ska väll inte förminska dom. 

• Anonym (kille 4)

(Mammatill7) Lyfter du dom fina brösten så kommer du inte att behöva någon BH där efter.

• Anonym (kille 4)

Mammatill7, Kan du inte ladda ner en ny bild, du har ju super snygga bröst, redan innan op.

• Anonym (kille 4)

Du har ju topp 10-bröst på en skala 1-10. Flört

• Anonym (kille 4)

Det är svårt att se. Har du en tydligare bild?

• Anonym (kille 4)

Jag tänkte från sidan inte rakt framifrån

• Anonym (kille 4)
    Anonym (bröst 2) skrev 2013-07-11 02:28:19 följande:

jag har C storlek på mina bröst, lite hängiga o fylliga. dock ena bröstet lite större än andra men mjuka o goa , som vattenbalonger. gillar dom INTE och vill operera dom. men männen gillar dom i alla fall och älskar o leka med dom haha... får många komplimanger trots att jag knappt visar dom :)

Vågar du visa brösten här då, det verkar ju som dom är nice
  • Anonym (kille 4)
    Anonym (terrier 2) skrev 2013-07-11 22:25:24 följande:
    Visa dina först då. Jävla tjat om att folk ska visa pattarna!

Det verkar som om du hetsar upp dig........... om du lider sluta och läs då.
  • Anonym (kille 4)

Pausa och Mammatill7 väldigt läckra bröst bilder.

• Anonym (kille 4)
    The1Lane skrev 2013-07-28 14:01:45 följande:
    Gravid v.23 , så nu har brösten verkligen växt, e-f kupa och supertunga , men gillar dom, mjuka o goa

• Anonym (kille 4)

[quote=70690515][quote-nick]Mixy93 skrev 2013-08-06 13:55:35 följande:[/quote-nick][/quote] Dom ser Goa ut.

• Anonym (kille 4)
    Anonym (Boobs) skrev 2013-11-30 23:48:35 följande:
    70F - nöjd och glad, speciellt då jag hittar någon riktigt snygg bh.

Så läckert!!!
  • Anonym (kille 4)
    Matildet skrev 2013-11-30 23:52:29 följande:
    Hah! Jag väckte liv i tråden Kan offra mig och lägga upp en bild på klyftan också.
    Abso-fucking-lutely.

Ur läckert
  • Anonym (kille 4)

[quote=71825312][quote-nick]Anonym (kakan13) skrev 2013-12-01 10:32:44 följande:[/quote-nick][/quote] Så fina kakan

Svar på tråden MIna bröst