Inlägg från: PrinsessanLeia |Visa alla inlägg
  • PrinsessanLeia

MIna bröst

Trivs med mona, små och ohängiga och passar resten av kroppen och min aktiva livsstil. Dessutom har de fött upp två härliga barn.

• PrinsessanLeia

Men ärligt talat. Vad är det med folk, hur kan man tro att det nånsin är okej att kommentera kvinnors bröst på ett negativt sätt. En sån här tråd blir ju löjlig om det ska sitta någon idiot och kommentera tjejernas bilder negativt, eller kommetera hur mycket någons bröst hänger.

• PrinsessanLeia

Fortfarande skitnöjd med mina bröst, har fortfarande små bröst och det är ju jag :) .Men jag blir väldigt ledsen över att läsa hur många som inte trivs med sin kropp och sina bröst. Det måste vara jobbigt att värdera sig själv så mycket utifrån sitt utseende. Jag är långt ifrån guds gåva till mannen men jag vet att jag är rolig, mysig, söt, bitsk trevlig, intressant och kan vara sexig när jag sätter den sidan till oavsett hur jag och mina bröst ser ut. Det måste vara så jobbigt att inte ha den känslan att ens kropp liksom är i symbios med resten av personligheten och blir till en helhet som jag trivs med och är stolt över. Gillande och uppskattning från andra än de närmast behövs liksom inte.

Svar på tråden MIna bröst