• steffo75

MIna bröst

Quexet skrev 2014-11-11 18:37:22 följande:

Tack!

Jag spar den till senare, så blir det inte så tjatigt!

En cliffhanger! Det var då det enda som hängde på den bilden(cliffhangern alltså).

Så där spänstig byst... är du myndig?
  • steffo75
    Fröken35 skrev 2014-11-02 14:28:30 följande:

Jag älskar mina bröst även om de hänger ner till tårna.  

Dom där hänger inte, dom är fylliga, och vackra!
  • steffo75

SATAN! Oj svor jag! Kanske söker du en ny pappa till barnen? Jag gillar barn... alltså jag menar... nu ska jag vara tyst, jag talar så osammanhängande när jag blir upphetsad... av brösten, inte ungarna... fan!

• steffo75

Men "lilla gumman" du är jätte vacker!

Om du har möjlighet så tycker jag att du ska "testa" dina nya mogna tuttar på ett one night stand, dom kommer bli uppskattade... jag lovar! Ser fram emot fler bilder:)

• steffo75
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 14:48:50 följande:

Tack igen för kommentarer, blir generad här! Mitt ex sa alltid att de blev så fula efter graviditeten så han tände inte på mig på samma sätt längre. Nu är det 1 1/5 år sen och ville han få mig hjärntvättad så jag skulle sitta här och torka ihop så lyckades han ????

Som man blir jag förbannad när jag hör sånt!

Då är det bra att du blev av med honom! Ta dig tid att hitta någon som inte vill ha dig för tuttarnas skull, utan för att hen älskar hela dig:) Våra kroppar förändras (ofta till det sämre) men det är så skönt att älska och älskas för den man är!

Du har fått bevis av både tjejer och killar att dina tuttar är vackra precis som dom är nu. Ta med dig det i livet!... och skicka en bild till med lite olja på härligheten, och med bättre ljus för den var lite för mörk... (usch vilken ful gubbe jag är)
  • steffo75
    ensamärstark skrev 2014-11-12 20:25:26 följande:

Här har vi storlek small har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78cm och 65kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull

178cm över havet!!! Arrghh (Homer Simpson drägel) tror vi för starta en ny tråd som ska heta lång och vacker:)

Jag börja tro att tjejerna här driver med mig: "Jag har fött 14 barn, blivit överkörd av tåget så nu hänger det jääätte mycket på en sidan". Och så skickar dom en bild där dom ser ut som pigga 17åringar:)

Vet inte hur en pedagog skulle sagt det, men jag säger det rakt ut: Sluta svamla, ni är skit snygga!
  • steffo75
    Esoada skrev 2014-11-12 21:35:07 följande:

Så oattraktivt att vara nästan 180 cm som kvinna, lika lång som de flesta män

Tur att man själv är 160 "bara", kvinnlig och söt

160 hmm, var går gränsen för småväxta?

Förlåt jag kunde inte låta bli!

Jag har inte sett någon bild på dig, men jag är övertygad att du också är vacker!

För det vackra kommer inifrån.
  • steffo75

Inte så fina?
    Det var tur att jag satt ner när bilden kom upp, det liksom svindlade till när det ryckte i baguetten.
    Grattis till dig och din man! 
    Det som skulle vara pricken över i:et, samma bröst men med lite smör påTungan ute
    Inte råkar du vara i fullängd också?

• steffo75
    Hegeltegel skrev 2014-11-12 21:39:16 följande:
    dina bröst är väldigt lika min senaste förälskelse! och jag älskar hennes bröst! dom är fina och det bästa av allt är att hon reagerar så starkt när jag smeker.kysser och kramar dom! Jag märker så tydligt att hon går igång och uppskattar uppmärksamheten, det händer jätte mycket inom henne (dig?) när man smeker och kysser dom!
    det jag har märkt med jättelökar är att det inte alls finns samma reponsivitet!
    Har jag fel? svara gärna på det , både killar och tjejer!
    Av en händelse så har "alla" mina tjejer varit bystdrottningar, och dom flåsar till riktigt vackert när jag gjort mina movesSkrattande
  • steffo75
    Celines Essence skrev 2014-11-12 22:08:49 följande:
    Tack . Jag har som blivit fäst vid dem med åren ... Fast jag är liten.
    Jag skulle också kunna fästa mig vid domTungan ute
    Har jag målat in mig i ett hörn nu när jag tog upp det där med längden... jag och min stora käft!
  • steffo75
    Esoada skrev 2014-11-12 22:37:00 följande:
    Det vet jag inte, men utländska kvinnor (särskilt från Latinamerika och Östasien) kan vara väldigt småväxta
    Jag tycker ideallängden på kvinnor är 160 - 170 cm
    Ja, jag är mycket vacker eftersom jag (förutom att vara vacker över genomsnittet) har en fin insida och en mycket ovanlig/speciell personlighet
    Glöm inte ödmjuk i din lista.
  • steffo75

Varför denna fixering vid att dom hänger?

Nog är det värre för en kille om den bara hänger!

Tänk på fördelarna istället. Det blir en sån fin böljegång i behån när du spatserar på stan, det uppskattas:) (men som den artiga gentleman man är så vill man inte stirra, men en liten flukt blir det alltid)

När det blir dags att vara intima så får man bra grepp när det ska gosas.

Och om jag ska vara grov i mun så kan jag meddela att det är lättare att bröstknulla när det är lite häng:)

När du ligger på rygg med armarna över huvudet och benen i vädret och tar emot, blir det väääldigt trevliga cirkulationsrörelser på pattarna!!! Det blir jag aldrig less på att se:)

Var nöjd med din kropp och smek den mycket!

Svar på tråden MIna bröst