MIna bröst
Tack!
Jag spar den till senare, så blir det inte så tjatigt!
Så där spänstig byst... är du myndig?
Tack!
Jag spar den till senare, så blir det inte så tjatigt!
Jag älskar mina bröst även om de hänger ner till tårna.
SATAN! Oj svor jag! Kanske söker du en ny pappa till barnen? Jag gillar barn... alltså jag menar... nu ska jag vara tyst, jag talar så osammanhängande när jag blir upphetsad... av brösten, inte ungarna... fan!
Men "lilla gumman" du är jätte vacker!
Om du har möjlighet så tycker jag att du ska "testa" dina nya mogna tuttar på ett one night stand, dom kommer bli uppskattade... jag lovar! Ser fram emot fler bilder:)
Tack igen för kommentarer, blir generad här! Mitt ex sa alltid att de blev så fula efter graviditeten så han tände inte på mig på samma sätt längre. Nu är det 1 1/5 år sen och ville han få mig hjärntvättad så jag skulle sitta här och torka ihop så lyckades han ????
Här har vi storlek small har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78cm och 65kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull
Så oattraktivt att vara nästan 180 cm som kvinna, lika lång som de flesta män
Tur att man själv är 160 "bara", kvinnlig och söt
Inte så fina?
Det var tur att jag satt ner när bilden kom upp, det liksom svindlade till när det ryckte i baguetten.
Grattis till dig och din man!
Det som skulle vara pricken över i:et, samma bröst men med lite smör på
Inte råkar du vara i fullängd också?
Varför denna fixering vid att dom hänger?
Nog är det värre för en kille om den bara hänger!
Tänk på fördelarna istället. Det blir en sån fin böljegång i behån när du spatserar på stan, det uppskattas:) (men som den artiga gentleman man är så vill man inte stirra, men en liten flukt blir det alltid)
När det blir dags att vara intima så får man bra grepp när det ska gosas.
Och om jag ska vara grov i mun så kan jag meddela att det är lättare att bröstknulla när det är lite häng:)
När du ligger på rygg med armarna över huvudet och benen i vädret och tar emot, blir det väääldigt trevliga cirkulationsrörelser på pattarna!!! Det blir jag aldrig less på att se:)
Var nöjd med din kropp och smek den mycket!