MIna bröst
Jag hatar mina bröst för att ena bröstvårtan är större än den andra, blev så under graviditeten konstigt nog. Inga simhaller eller one night stand för min del.
Jag hatar mina bröst för att ena bröstvårtan är större än den andra, blev så under graviditeten konstigt nog. Inga simhaller eller one night stand för min del.
Tack snälla ni för kommentarerna :) jag hoppas jag kommer över det så småningom och om inte så ska jag nog operera.
Isåfall är dom redan förstörda, har implantat i brösten :) fast blir ju helt klart mer ärr om man gör lyft + vårtgårdarsförminskning.
Tack igen för kommentarer, blir generad här! Mitt ex sa alltid att de blev så fula efter graviditeten så han tände inte på mig på samma sätt längre. Nu är det 1 1/5 år sen och ville han få mig hjärntvättad så jag skulle sitta här och torka ihop så lyckades han ????
Jaha, iPhone smileygubbar blir tydligen frågetecken, om någon undrar ;)
HERREGUD du har ju helt PERFEKTA bröst! Om du inte vill ha dom ge dom till mig, skulle kunna byta bort en ARM för så fina!!
/Tjej
(Läs med glimten i ögat )
TACK gode gud för att dom inte är helt äkta! Blev som sagt lite avundsjuk!
Hur kan du i tidigare inlägg säga att du är avundsjuk på Fröken35, "inte nöjd" och mig, när du sitter på ett par lika vackra bröst??!
Nu ska jag väl inte säga för mycket kanske (för jag sitter ju i samma båt...)
Men hur i h*lvete kan ni underbara kvinnor vara missnöjda???
Det vet jag inte, men utländska kvinnor (särskilt från Latinamerika och Östasien) kan vara väldigt småväxta
Jag tycker ideallängden på kvinnor är 160 - 170 cm
Ja, jag är mycket vacker eftersom jag (förutom att vara vacker över genomsnittet) har en fin insida och en mycket ovanlig/speciell personlighet
Jag tycker att du tvärtom har riktigt fina och underbara bröst som passar utmärkt till din fantastiskt sexiga kropp (som du ju visat i HK-tråden). Spara pengarna till nåt annat, du är underbar precis som du ser ut nu. Kram
Hej :) här är mina bröst