Inlägg från: Anonym (Inte nöjd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte nöjd)

MIna bröst

Jag hatar mina bröst för att ena bröstvårtan är större än den andra, blev så under graviditeten konstigt nog. Inga simhaller eller one night stand för min del.

• Anonym (Inte nöjd)

Tack snälla ni för kommentarerna :) jag hoppas jag kommer över det så småningom och om inte så ska jag nog operera.

• Anonym (Inte nöjd)

Isåfall är dom redan förstörda, har implantat i brösten :) fast blir ju helt klart mer ärr om man gör lyft + vårtgårdarsförminskning.

• Anonym (Inte nöjd)

Tack igen för kommentarer, blir generad här! Mitt ex sa alltid att de blev så fula efter graviditeten så han tände inte på mig på samma sätt längre. Nu är det 1 1/5 år sen och ville han få mig hjärntvättad så jag skulle sitta här och torka ihop så lyckades han ????

• Anonym (Inte nöjd)

Jaha, iPhone smileygubbar blir tydligen frågetecken, om någon undrar ;)

• Anonym (Inte nöjd)
    Anonym (Tjej30) skrev 2014-11-12 16:37:39 följande:

HERREGUD du har ju helt PERFEKTA bröst! Om du inte vill ha dom ge dom till mig, skulle kunna byta bort en ARM för så fina!!

/Tjej

Haha va söt du är! Kunde vi byta bröst så hade jag absolut gjort det med dig!
  • Anonym (Inte nöjd)
    Quexet skrev 2014-11-12 14:57:56 följande:

(Läs med glimten i ögat )

TACK gode gud för att dom inte är helt äkta! Blev som sagt lite avundsjuk!

Hahaha! Vad rolig du är, jag gjorde dom dock för mååånga år sen och fått två barn efter det så de varken ser eller känns opererade. Meningslös operation :)
  • Anonym (Inte nöjd)
    Quexet skrev 2014-11-12 23:18:58 följande:

Hur kan du i tidigare inlägg säga att du är avundsjuk på Fröken35, "inte nöjd" och mig, när du sitter på ett par lika vackra bröst??!

Nu ska jag väl inte säga för mycket kanske (för jag sitter ju i samma båt...)

Men hur i h*lvete kan ni underbara kvinnor vara missnöjda???

Jag håller helt med dig!! :) tycker alla bröstbilder här har varit vackra!! Och dina bröst är nog finaste hittills, så jag vet inte vad du surrar om! Vi byter byst va? Hihi
    Esoada skrev 2014-11-12 22:37:00 följande:

Det vet jag inte, men utländska kvinnor (särskilt från Latinamerika och Östasien) kan vara väldigt småväxta

Jag tycker ideallängden på kvinnor är 160 - 170 cm

Ja, jag är mycket vacker eftersom jag (förutom att vara vacker över genomsnittet) har en fin insida och en mycket ovanlig/speciell personlighet

Och din avföring doftar rosor va? Vore ditt självförtroende så bra som du vill få fram här så hade du inte behövt hävda dig. Starta en egen tråd med hur du tycker kvinnor ska se ut och hur fantastisk du är, insida-ut, istället.
  • Anonym (Inte nöjd)
    ÄngDal skrev 2014-11-13 14:27:45 följande:

Jag tycker att du tvärtom har riktigt fina och underbara bröst som passar utmärkt till din fantastiskt sexiga kropp (som du ju visat i HK-tråden). Spara pengarna till nåt annat, du är underbar precis som du ser ut nu. Kram

Vad är HK-tråden? Om jag får fråga :)
  • Anonym (Inte nöjd)
    Anonym (Ärminabröstsnygga) skrev 2014-11-15 04:25:28 följande:

Hej :) här är mina bröst

Du ser nyopererad ut :) det är du va? De blir ännu snyggare när implantaten sjunkit lite så man får mer volym under bröstvårtan :)
Svar på tråden MIna bröst