• villbusa

MIna bröst

Fröken35 skrev 2014-11-02 14:28:30 följande:

Jag älskar mina bröst även om de hänger ner till tårna.  Solig

ÅÅÅÅ dm är fullständigt underbara,,,,, kom hit så jag får leka med dom!!
  • villbusa
    Fröken35 skrev 2014-11-09 16:06:27 följande:
    Jag har ingen pojkvän. Tyst

Frågar dig, det är du som bestämmer om dina bröst, ingen annan! SkrattandeTungan ute
  • villbusa
    Quexet skrev 2014-11-11 18:16:40 följande:

OJ det blev visst samma bild två gånger! Skäms

Gör inget alls, fantastiskt vackert ju! Men hade du tänkt visa en annan bild också så är det väl lika bra att du skickar den också.... Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}
  • villbusa
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 01:17:29 följande:

Jag hatar mina bröst för att ena bröstvårtan är större än den andra, blev så under graviditeten konstigt nog. Inga simhaller eller one night stand för min del.

Du har fantastiskt läckra bröst!!  Att det skiljer lite på form och storlek är inget ovanligt eller onormalt, och heller inget som i alla fall jag reagerar negativt på. Du ser fantastiskt läcker ut och behöver inte alls censurera dig själv. Sträck på dig och låt oss se din härliga kropp i stället.....  puss på vårtorna.....så läckra ju!! Tungan ute
  • villbusa
    Anonym (Miniboobs) skrev 2014-11-12 16:11:11 följande:

Känns som dom flesta här inne är lite mer åt det kurviga hållet med stora fylliga bröst.... Önskar jag var en av er. Här sitter man med sina 48 kg på 165 cm, lovar att de inte finns mycket kurvigt på denna kropp... Kan alltså inte gå upp i vikt o några stenhårda fejktuttar vill jag inte ha( o de skulle nog inte se speciellt klokt ut heller när man är smal)... Är 26 år, men kroppen ser ut som 13 Gråter

Hurra för kurviga tjejer!

Slappna av och njut av din kropp och var stolt över den. Det finns många av oss män som gillar såväl din typ av kropp som kurviga damer. Det sexiga sitter inte huvudsakligen i hur din kropp ser ut, utan hur du vågar bejaka din kvinnlighet och njuta av den....... som du säger, om du hänger på ett par jätteboobs på din kropp ser det kanske mest konstigt ut....
    Säger till dig som en del kvinnor säger till oss män, storleken är inte avgörande....

Puss på dina härliga små tuttar också...Tungan ute
  • villbusa
    Mandis90 skrev 2014-11-26 21:52:42 följande:

Har 80 c i BH  storlek, Jag tycker inte om mina bröst för dom hänger en del trots att jag bara är 24 år.

Det är väl väldigt få bröst som står rakt ut  utan att hänga....och speciellt om de er något större. Slappna av, det finns massor av killar som skulle älska dina bröst, njut av dom tillsammans med någon som uppskattar dom....
  • villbusa
    Mandis90 skrev 2014-11-27 22:08:22 följande:
    Dom ser inte ut som två taxöron för så mycket hänger dom inte
    villbusa skrev 2014-11-26 21:55:45 följande:

Det är väl väldigt få bröst som står rakt ut  utan att hänga....och speciellt om de er något större. Slappna av, det finns massor av killar som skulle älska dina bröst, njut av dom tillsammans med någon som uppskattar dom....
    Att det finns killar som gillar bröst som det vet jag för jag har haft några killar och det är ingen som har sagt att dom är fula.
    Det är jag som inte är nöjd med dom för jag hade hälare velat  ha små fasta bröst som står rakt ut
    Puss och kram till er två som kommenterade mitt inlägg   

Puss på dig också.... jo det är svårt det där när man själv hänger upp sig på att något borde varit annorlunda. Men märker man att andra gillar den man är och hur man ser ut så blir det kanske lättare.......   Inget jag rekommenderar men stör det dig så att du mår dåligt så går det ju alltid att fixa till, men inget du behöver göra för oss killars skull, utan för din egen i så fall.

Kram
Svar på tråden MIna bröst