• Quexet

MIna bröst

• Quexet

OJ det blev visst samma bild två gånger! Skäms

• Quexet
    villbusa skrev 2014-11-11 18:25:05 följande:

Gör inget alls, fantastiskt vackert ju! Men hade du tänkt visa en annan bild också så är det väl lika bra att du skickar den också.... Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}
    Tack! Solig

Jag spar den till senare, så blir det inte så tjatigt! Flört
  • Quexet
    steffo75 skrev 2014-11-11 18:52:08 följande:
    En cliffhanger! Det var då det enda som hängde på den bilden(cliffhangern alltså).

Så där spänstig byst... är du myndig?
    Haha! Oj vilken komplimang! Solig Den tackar jag för!

30+ och en hel knippe barn. Förvånad
  • Quexet
    steffo75 skrev 2014-11-11 19:07:09 följande:

SATAN! Oj svor jag! Kanske söker du en ny pappa till barnen? Jag gillar barn... alltså jag menar... nu ska jag vara tyst, jag talar så osammanhängande när jag blir upphetsad... av brösten, inte ungarna... fan!

Nu får du mig att rodna! Skäms
  • Quexet
    ErnstHugo skrev 2014-11-11 20:14:26 följande:
    Kan inte påminna mig att jag sett lika vackert fångade bröstvårtor sedan Christina Lindberg debuterade i Lektyr
    Tack snälla du! Solig
  • Quexet
    Tigrisog skrev 2014-11-11 21:39:59 följande:
    Fin närbild över ditt bröst med den styva bröstvårtan som lockar på en... :)
    Tack! Solig
  • Quexet
    Anonym (Inte nöjd) skrev 2014-11-12 01:17:29 följande:

Jag hatar mina bröst för att ena bröstvårtan är större än den andra, blev så under graviditeten konstigt nog. Inga simhaller eller one night stand för min del.

Vansinnigt fina bröst! AVUNDSJUK! Cool
  • Quexet
    Anonym (bröst 3) skrev 2014-11-12 11:10:55 följande:

Bekräftelse? Män är lättlurade.
    Är det fel? Det finns väl inget mer underbart än att få bekräftelse? Varför tror du hkt är så stor?

Att få höra att man är fin (även om det "bara" är anonymt på nätet), kan göra en skitdag till något bra! Kyss
  • Quexet
    Anonym (jag 2) skrev 2014-11-12 11:31:43 följande:

Är väl samma sak som när män frågar om de har liten penis när den är 20 cm +?

Jaaa? Drömmer
    Eller samma sak som frågan "ser jag tjock ut i den här?" när man väger 45kg Osvosv
Svar på tråden MIna bröst