• lollat

MIna bröst

Jaded skrev 2013-03-28 13:43:21 följande:
    Nej
    Då fanns det ingen anledning för dej att klaga på att det fanns folk som ville visa upp sina "könsorgan" i en tråd som heter MIna bröst.

Sluta trolla nu Jaded, gör nått annat, vettigare. Typ skriv om nån fräsch sexuell upplevelse eller något. 
  • lollat
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 13:55:39 följande:
    Nä du.. det var nog minaDrömmer om du menar i vitt, uppdraget linne???
    Haha, du är nog FL's största exhibitionist och vill vara den största också, fortsätt med det! :)
  • lollat
    Jaded skrev 2013-03-28 13:51:25 följande:

Inte i tråden.

Nej mina sexuella upplevelser är varken fräscha eller On topic, så du kan väl flasha bröna här istället? :)
    Jag lovar att inte inboxa dig.
    Jag har manliga "chipstuttar", inget för den här publiken. Men haft nåra tjejer som tycker om att nypa i mina bröstvårtor!
  • lollat
    Jaded skrev 2013-03-28 14:12:38 följande:
    Ja just. Chipstuttar var det ja.
    Det går nog bra ändå. Man kan ju inte diskriminera tuttar.
    Hade väl varit för din skull kanske, men då ska det ju vara omsesidgt, dvs. att du jag får se dina.
  • lollat
    Jaded skrev 2013-03-28 14:19:41 följande:

Bara om du lovar att skicka ett pm som slår Anonym Vishnus.
    Men komigen, ge mej en ärlig chans!
  • lollat
    Jaded skrev 2013-03-28 14:58:05 följande:
    Ptja, nu har jag ju min gamla avatar igen och självklart ligger Riddler och sover djupt och kommer sedan och klagar.
    Börja skriv nu på inboxet.
    Första komplimangen jag ger dej, men dom ser riktigt fina ut Jaded, men det visste du redan, Du försöker bara ta mitt svaga manliga sinne och slita det i bitar.

Nått pm får du inte, som sagt, går inte att slå hans inlägg. 
  • lollat
    Jaded skrev 2013-03-28 15:12:18 följande:
    Ja?Nalle

Men spänk you very much, inte minst för att du avstår från att maila mig dina könsdelar. Solig
    Jag ser inte min bröstkorg som en könsdel, även om jag gillar när det tas på vårtorna. Hjärta
  • lollat
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 15:17:50 följande:

Mycket snack nu.
    Ja, man förstod att det var silikon i dom, längesen op? 2 år?
  • lollat
    Amys skrev 2013-03-28 15:28:57 följande:
    ok dåDrömmer
    sluta okeya och vimmla med ögonen och häv upp dom ba!

(älskar att jag kan säga sådär på internet utan att någon ger mej en smocka)
  • lollat
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 16:55:23 följande:
    Vilken jävla idiot du ärDemon
    Tyckte lite synd om att han inte fått se bilden när jag fått det, så är dom ju superfina.

Vilken läckerbit du ärOskyldig 
Svar på tråden MIna bröst