Inlägg från: LoLs pappa |Visa alla inlägg
  • LoLs pappa

MIna bröst

Anonym skrev 2012-12-21 13:23:02 följande:
    Var är alla manliga bröst och bröstvårtor?? Lite jämställt får det faktiskt vara!!
    Helkroppstråden får du så du klarar dig. 
  • LoLs pappa
    Anonym (mums) skrev 2013-01-13 22:27:28 följande:
    Inte så värst speciella, men goa bröst har man :)

Mkt trevlig bild
    Ser mkt fina ut. 
  • LoLs pappa
    muffan skrev 2013-01-14 16:02:00 följande:
    Min bild blev borttagen! Undrar just vad som var så "sexuellt" med min stackars bild! Den var väl inte värre än "mums" bild tex?? Eller många andra jag sett här på FL!!  Testar väl igen då med en annan bild. Min profilbild.... Jag har hur som helst b-c kupa beroende på bh-modell och är nöjd med mina bröst.... mer törs man väl inte skriva om dom för då lockar jag väl till sex !?!     

Du lockar nog mer tilm sex med der där vårtståndet Ser mkt fina ut, och älskar vs under ett linne
  • LoLs pappa
    joseeffin skrev 2013-01-14 17:30:35 följande:
    När jag var yngre hade jag oerhörda komplex över mina små bröst men nu, vid åldern 29, är de komplexen helt borta. Jag har "bara" 75b men de är i mina ögon perfekt runda, fin form, jämnstora och i bh blir de fina också. Jag kan ha urringat och få det att se fint och anständigt ut. Innan ville jag operera mig men är glad att jag inte gjorde det. Jag trivs med min kropp och mina bröst är fina på alla sätt och vis. Säger någon att det är fult och okvinnligt med små rycker jag på axlarna. Ingen som tagit på dom har klagat, snarare tvärtom.

Om ngn tycker det är fult, vilket det garanterat ej är. Så är den personen ej värd dig!!!!
  • LoLs pappa

Finns ju en dikterad innofficiell regel i helkroppstråden....

NoteturNomen skrev 2013-01-21 11:54:42 följande:

Hand upp! Med på den dealen from Nu! Ignoreramode på... :p
  • LoLs pappa
    Anonym (xx) skrev 2013-01-21 12:31:37 följande:
    Haha jag fick ett mail från moderato att de hade plockat bort "Sillans" bröst-bild, var ju inte ens mina Förvånad.

Jag fick ett mail för att jag hade citerat ngn.
    Och brösten var med i citatet.
    Dom verkar ha bra koll.....
  • LoLs pappa
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-21 13:04:09 följande:
    Det där var väldigt gulligt sagt :) Nästa gång får du nog vara lika snabb.. moraltanten kanske hinner ta bort mina framtida bilder här. 

Jag kommer tillbaka .. tack vare dig ska du veta!! :)

Det ser vi VERKLIGEN fram emot.

Bara du ej blir bannlyst

• LoLs pappa
    BusRåttan1 skrev 2013-01-21 18:50:41 följande:
    Nu vill ju man inte att mina "tutt-bilder" tas bort här så vi börjar med en liteeen bild och behåller BH:n på. :)  

Ngn veckas oanonymitet kan du nog stå ut med, vi kan det definitift Mkt fint motiv, minst sagt med eller utan bh.
  • LoLs pappa
    Anonym (mums) skrev 2013-01-22 00:06:42 följande:
    Vågar man visa mer än så?? ;) med tanke på att många bilder togs bort.

Dom ser mkt vackra ut!!!!
  • LoLs pappa
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 23:27:19 följande:
    Lite risker får man ta här.. men nu hoppas jag bara på att inte bli avstängd..Oskyldig

Yummie.
    Mkt mkt vackra, perfekta!!! 
  • LoLs pappa
    Amys skrev 2013-03-29 11:53:54 följande:
    Absolut kan jag detFlört

Ser ut att vara mkt vackra!
    Det man kan se.
Svar på tråden MIna bröst