Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

MIna bröst

Det finns en tråd som heter

Skäms över mina bröst *Bilder*

Där har tjejen lagt ut en bild där man tydligt ser hennes nakna bröst. Hon fick ha den kvar så det borde inte vara några problem Amy:)   

• Anonym (Kille)

Verkar som att Moderatorn på FL inte tyckte om dina bilder Amy:( Så nu är det slut på det roliga tyvärr. Men det var kul så länge det varade, du bjöd på en hel del "glädje"

• Anonym (Kille)
    Anonym (lo) skrev 2013-03-25 18:15:55 följande:

Är de lika runda i verkligheten som de är på bild:) När du var på dejt med din första kille måste han haft svårt att se dig i ögonen:)
  • Anonym (Kille)
    Anonym (69 :)) skrev 2013-03-26 11:45:15 följande:
    Lite soligt var det idag :)

Fina:) Är du nöjd själv?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (69 :)) skrev 2013-03-26 19:16:53 följande:

Snygga 69:an. Det vore kul om du knde hälla lite vatten på tröjan på den första bilden. Men det kanske inte familjeliv släpper förbi tyvärr...
  • Anonym (Kille)
    Amys skrev 2013-03-27 09:54:24 följande:
    Nu är man tillbaka med ett nytt konto (igen) då någon missförstod och trodde jag hade två konto.. Jag skulle tydligen varit tydligare med att det andra kontot avregistrerades när jag skapade ett nytt konto. Mitt då nya konto har stängts av så nu är jag här igen med det enda!! konto jag besitter. 
    Får se om jag bidrar med fler bilder här...

Skål 

Kul att du är tillbaka Amy:) Tyvärr så verkar inte FL tycka om att man visar sig topless:(. Fast du kan ju pröva med lite, lite, lite iaf:)
  • Anonym (Kille)
    Anonym (lo) skrev 2013-03-27 14:05:25 följande:
    Inga fotbollar alltså Drömmer??

Jo dom är jättefina, synd bara att du inte får visa hela härligheten för FL. *Trist*
  • Anonym (Kille)
    Amys skrev 2013-03-28 07:28:42 följande:

Kanon Amy! Du vet hur man gör killar glada:)
  • Anonym (Kille)
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 08:55:27 följande:

Jättefint lo men vad tror du om en bild där du är topless men ändå håller för bröstvårtorna med armen samtidigt som du tar kort med andra armen. Det borde väl inte FL ha några problem med?
Svar på tråden MIna bröst