• telgebo

MIna bröst

Anonym (kille22) skrev 2013-01-14 21:29:15 följande:
    Operera aldrig dina bröst :( det finns vi som fullständigt ÄLSKAR små bröst!
    Jag vet ingenting bättre än ett par riktigt små bröst!

Älskar du A-kupa eller platt tjej?
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 14:32:34 följande:
    En helt platt tjej har jag aldrig sett så det tror jag inte existerar, då är det nog en kille du har träffat på :D
    Men jag skulle nog tycka om en helt platt tjej oxå, men allra bäst är när dem står ut lite grann, en liten bula, jag antar att vi pratar om A-kupa(kan ingenting om BH storlekar, konstigt va^^)

(på sidan 19 i den här tråden låg det ett par såna bröst förut, helt perfekta!!!)

Jag har sett tjejer som inga bröst har, jag har tex inga om jag ligger på rygg och sträcker armarna över huvudet då ser det så fult ut så jag överväger att lägga in silikon i mina.
  • telgebo
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 14:41:30 följande:
    Jo fast det är juh att fuska :)

Men som jag sa tidigare, alla ni med små bröst, var stolta!! för det finns vi som dödar för små bröst!
    Fuska skulle jag inte kalla det. Jag vill vara stolt över min kropp och jag är missnöjd över dom och kan jag bli finare med fasta större bröst så är det värt det.

Jag ska inte sätta in två bomber utan naturliga bröst som passar min kropp och som inte hänger utan är fasta och det kommer se naturligt ut.
  • telgebo

Typ såhär kommer brösten se ut som du ser närmast i bilden när jag gjort min operation om jag får önska
  • telgebo
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 16:33:03 följande:
    Jo men jag menade att när man mäter bröst så gör man det väll ändå stående?
    Alla bröst blir juh mindre när ägaren ligger på rygg, nästan inga bröst ser juh "naturliga" ut när man ligger på rygg eftersom att det inte är vanligt att man ser bilder på bröst tagna uppifrån på nån som ligger på rygg

Dem är juh hur stora som helst! :(

Ha ha och man leker oftast med dom när man har sex och sex har man oftast liggande på rygg eller stående på alla fyra och då hänger dom ner asfult på mig iaf.

Tycker du det? Jag vill att det ska fylla ut en BH ordentligt för nu är tom vissa BH:ar i A-kupa ibland svåra att fylla ut så det ser snyggt ut.
  • telgebo

Detta då killen 22. Vad tycks om det?
  • telgebo
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 16:27:26 följande:
    Synd bara att det är så få tjejer som har små bröst :(

Här har du en
  • telgebo

Killen 22: Som du ser på fotot jag la in senast så fyller jag inte ut upptill på en BH och det är bla det jag vill ändra på.

Bilden är mina egna bröst när jag nyss hade fött barn och hade några som man kan bröst. Så ser dom absolut inte ut idag kan jag säga 15 månader senare, dom har krympt rejält. Skittrist!

• telgebo
    Anonym (...) skrev 2013-01-15 23:27:37 följande:
    Nu när jag återfått anonymiteten efter att ha postat en "för" avklädd bild här så kan jag prova med en som har mer kläder? 

Naturliga?

Wow säger jag bara

Meya: Du har otroligt fina och bra att du sumpade skithögen till karl. Du har otroligt fasta bröst *blänger av avund*
Svar på tråden MIna bröst