• Pillare

MIna bröst

Mandis90 skrev 2014-11-26 21:52:42 följande:

Har 80 c i BH  storlek, Jag tycker inte om mina bröst för dom hänger en del trots att jag bara är 24 år.

Låter helt okej. Jag vet inte hur pass hängiga der, har ju inte sett dem, men låter bra i alla fall.
  • Pillare
    Mandis90 skrev 2014-11-27 22:08:22 följande:

Dom ser inte ut som två taxöron för så mycket hänger dom inte

Att det finns killar som gillar bröst som det vet jag för jag har haft några killar och det är ingen som har sagt att dom är fula.

Det är jag som inte är nöjd med dom för jag hade hälare velat  ha små fasta bröst som står rakt ut

Puss och kram till er två som kommenterade mitt inlägg   

Taxöron, säger du? Så dåligt? Man kan inte förvänta sig ett par D-cup eller större, efter några barn och många decennier, att se icke hängiga ut. Om du har en stor problem med de kan du alltid lyfta upp paret. Men om du inte hatar dem tycker jag du skulle börja faktiskt gilla dem. De är ju en del av dig.
  • Pillare
    JosefineBo skrev 2014-11-27 23:22:06 följande:

Jag trivs inte alls med mina.. Formen är väl de enda positiva med dom. För små för min kropp, är rätt smal men har bredare höfter och ganska stor rumpa så brösten är alldeles för små för att passa in. Har små bröstvårtor, vilket kanske är positivt eftersom brösten är små, men tycker dom är fula. Är 18 år gammal, och dom är väl kanske storlek 70b... Men allt är fult, skäms som tusan. Börjar spara ihop pengar till en förstoring 

Bröstvårtarna brukar vara ganska små innan man har fött barn, eller?

Jag förstår vad du menar. Hur reagerar andra? Tycker de likadant eller annorlunda än du? Ibland ser andra på oss det vi inte kan se.
  • Pillare
    JosefineBo skrev 2014-11-28 12:47:35 följande:

Min pojkvän tycker om dom.. Alltså själva brösten är inte speciellt fula, runda och mjuka men liksom storleken är för liten och bröstvårtorna haha skäms alltså.. När dom är styva ser de väl okej men då är de storleken

Lyssna på din pojkvän då, de är säkert fina.
  • Pillare
    Quexet skrev 2014-12-22 22:37:28 följande:

Bara för att det inte har hänt något i den här tråden på länge, kastar jag upp en repris från intima (?) 

Även fast det inte är synliga bröst! 

Jag vill se dina tuttar!
  • Pillare
    Quexet skrev 2014-12-22 23:06:57 följande:

Men söta lilla du, du har ju redan sett dom! 

Igen. Puss puss.
  • Pillare
    Quexet skrev 2014-12-27 23:13:19 följande:

Inte bästa bilden, men inget som döljer... 

O tyvärr lite bakåtlut...  men sånt händer under sex! 

Hmmmmm...... sexigt. Jag älskar dina hårda vårtor. <3 :-*
  • Pillare
    Quexet skrev 2014-12-29 22:15:42 följande:

Hmmpf... Lägger väl ut en bild så tråden inte dör ut helt... 

Vad vackert!
  • Pillare
    Quexet skrev 2014-12-29 22:21:48 följande:

Bara det??

Men du vet väl jag kan inte skriva allt! Det blir för snuskigt och även porrigt då..

Kortfattat, jag älskar allt på dig jag har hittills sett.
  • Pillare
    Anonym (Ahaha) skrev 2014-12-29 22:24:00 följande:

Om ja säger som så... 

VATTENMELONER. 

o 2 styckna... har ja ingen bh räcker dem ner till magen.. 

ligger jag på rygg kvävs jag, har man sex slår dem mig i huvet.

ligger ja på mage måste jag typ bända och bråka för att hitta nånsånär bra ställning... 

finns knappt snygga o bra bh,ar o hittar jag bra o snygga så kostar dem skjortan,

det ända folk "killar" tittar på hos mig e brösten, o vissa blir rädda  vissa måste glo lite till... 

Jag är inte jätte nöjd med mina bröst. det kanske ni märker 

Jaaaaaa, jag förstår att de kan vara jobbiga, men kan de inte vara lite roliga också? Speciellt om du vill slå någon i ett kreativt sätt?

(Man måste ju skratta lite, eller hur? )
Svar på tråden MIna bröst