MIna bröst
Just precis. Självkänsla kommer inifrån!

Andra kan behöva det medans dom bygger upp sin självkänsla. Sen finns det dom som alltid kommer att vara osäkra på sig själva (jag). Men att få höra något fint kan aldrig vara fel!

Tack snälla ni för kommentarerna :) jag hoppas jag kommer över det så småningom och om inte så ska jag nog operera.
Isåfall är dom redan förstörda, har implantat i brösten :) fast blir ju helt klart mer ärr om man gör lyft + vårtgårdarsförminskning.
Tack igen för kommentarer, blir generad här! Mitt ex sa alltid att de blev så fula efter graviditeten så han tände inte på mig på samma sätt längre. Nu är det 1 1/5 år sen och ville han få mig hjärntvättad så jag skulle sitta här och torka ihop så lyckades han ????
Här har vi storlek small har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78cm och 65kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull
Jämfört med andra kvinnor har jag inte fina bröst,men jag tycker om dem precis som de är
På den första bilden är jag 20 år. Den andra bilden är tagen drygt 20 år senare. Efter barnen minskade de i volym,men nu har de växt på sig lite