• Anonym (Diddi)

    MIna bröst

    Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

  • Svar på tråden MIna bröst
  • Mankind
    Hårfagre skrev 2015-03-10 21:57:12 följande:

    Fast i en sexuell situation kan även de fulaste ord bli fina och eggande, eller ?


    Hahah, ja jävlar. Den situationen skulle jag vilja överhöra, där någon lyckas få "pattar" att låta eggande.

    Inte vet jag, men lite svårjobbat låter det i mina öron...
  • MaryM
    ErnstHugo skrev 2015-03-10 22:39:53 följande:

    Ja då får man tacka för klargörandet


    Ha ha tycker du själv att det är ett fint ord? Eller sexigt? Fitta är både fint och sexigt. Bröst.. Hm.. Mest bröst faktiskt. Tuttar är inte så fult som pattar men inte så sexigt det heller.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Snutten6
    Anonym (Ärminabröstsnygga) skrev 2014-11-15 04:25:28 följande:

    Hej :) här är mina bröst


    Vilken plastikkirurg har gjort dina bröst ??
    Äkta är dessa bröst INTE.
  • Efraim Barkbit
    MaryM skrev 2015-03-11 05:27:00 följande:

    Ha ha tycker du själv att det är ett fint ord? Eller sexigt? Fitta är både fint och sexigt. Bröst.. Hm.. Mest bröst faktiskt. Tuttar är inte så fult som pattar men inte så sexigt det heller.


    Hmm nä jag tycker inte det är ett fint ord. Jag tycker inte heller att ecklesiastikminister är fint men tycker det är roligt att säga ibland
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Sibylla
    MaryM skrev 2015-03-11 05:27:00 följande:
    Ha ha tycker du själv att det är ett fint ord? Eller sexigt? Fitta är både fint och sexigt. Bröst.. Hm.. Mest bröst faktiskt. Tuttar är inte så fult som pattar men inte så sexigt det heller.
    Tuttar låter gulligt så jag bukar kalla mina bröst för tuttar
  • Sibylla
    Anonym (Knullgubben) skrev 2015-03-11 22:33:18 följande:

    Spenar?


    Extremt osexigt. Prova att säg att en tjej har fina spenar nån gång och se om du får en örfil efter att du har sagt det
  • Celines Essence
    Newbe sept skrev 2015-03-10 20:12:36 följande:

    Men nu blandar vi äpplen och päron. Medicinska skäl är medicinska och fysiologiska är fysiologiska.

    Fysiologiskt är det då rakt inte oavsett hur mkt man mastektomerat. Medicinskt, om man mår så dåligt av att inte ha bröst så man för att inte få en psykiatrisk diagnos måste få brösten rekonstruerade. För ngn annan medicinsk anldning kan jag inte för mitt liv komma på..

    Äpplen och päron, jag säger inte att det är fel med bröstimplantat, jag proteterar bara mot språkbruket..


    Att skriva att bröstcancerdrabbade inte skulle ha medicinsk anledning att operera in implantat, är förminskade och respektlöst mot de som har drabbats. De har ju faktiskt förlorat bröstvävnad pga sjukdom och kirurgi.

    Att då sitta och märka ord och skriva att det endast är estetiskt känns lågt.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Titanochsilver
    Anonym (Diddi) skrev 2012-11-10 10:44:39 följande:

    Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?


    Mina bröst är väldigt fina och förmodligen de finaste jag har på min kropp. Varje gång jag får dåligt självförtroende ser jag mig omkring på gymmet så blir mitt ego stort igen Glad 
  • Tom Araya
    Titanochsilver skrev 2015-03-12 20:48:13 följande:
    Mina bröst är väldigt fina och förmodligen de finaste jag har på min kropp. Varje gång jag får dåligt självförtroende ser jag mig omkring på gymmet så blir mitt ego stort igen Glad 
    Det låter bra. Solig
  • Anonym (Blondinen)

    Jag födde barn i slutet på mars och fick C kupa men efter tre veckor så tog mjölken slut och brösten återgick till sin naturliga storlek (75B) och dom är precis lika fasta och fina som dom var innan jag hade mjölk i dom så jag är super nöjd med mina bröst