• lollat

MIna bröst

Anonym (lo) skrev 2013-03-28 17:04:20 följande:
    Om jag väljer att ta bort den ligger det inte på ditt ansvar att bevara den. Så in i helvete idiotiska människor det finns.  
    Hörru! Du borde tänkt på det innan du lägger upp bilder här, exhibitionist ena sekunden, moralpanik andra. Jag kan inte ta bort den, men rapporterade mej själv, inget kul när folk blir sådär upprörda på en. Nalle
  • lollat
    Anonym (lo) skrev 2013-03-28 18:16:34 följande:

Hänger du i denna tråd för att kolla bröst eller spela viktig?? Vi viker ner nu, jag kommer inte posta mer här så du kan sluta bry dig.
    Du har ju bara fått komplimanger på allt du postat! 

Du är svinhet! {#emotions_dlg.flower} 
  • lollat
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 18:37:42 följande:
    Man bör ha en exhibitionistisk sida.
    Och man bör kunna ta dom flesta reaktioner.
    Att enbart söka bekräftelse, nä det funkar inte. Som jag ser det.
    Jag försöker tolka ditt inlägg angående anledningen.

Så anledningen till att man lägger upp bilder är för att man har en exhibitionistisk sida, enbart? Är att man bör "kunna ta reaktioner" en implikation från exhibitionism? Där du tycker att "enbart bekräftelse" inte fungerar enbart som anledning? Eller tänker du som att bekräftelsen ingår i exhibitionismen från början och att man inte får visa den för mycket för då är man en dålig exhibitionist?
  • lollat
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 18:51:59 följande:
    Man bör helt enkelt gilla att visa upp sig, vara beredd på dom flesta reaktioner och inte enbart söka bekräftelse.
    Vilka reaktioner tycker du man inte behöver vara beredd på?
  • lollat
    Anonym (Kille) skrev 2013-03-28 21:51:39 följande:
    Jag är på din sida Lo. Dina bröst är vackrast hittills:)
    Du fattar verkligen ingenting, många är dock eniga med din åsikt om hennes bröst. 

Jag misstänker att det var bilden jag la upp på henne, som hon postat minuterna innan som gjorde att hon stängde av sitt konto/blockade mej. Hon påstod att jag "förföljt" henne här på familjeliv för att jag sett henne i både rump och tutt trådarna, där hon använde sej av nicket Anonym (lo).

Jag bad om ursäkt ungefär 5 gånger, men hon fortsatte att maila hotfullt och paranoit. 

Jag uppskattade bara hennes bröst, som hon la upp på internet. Med en anledning eller syfte vi inte kommer komma fram till.

RIP Anonym (lo) we will miss your tits (and ass). 
  • lollat
    Anonym (Kille) skrev 2013-03-28 22:11:33 följande:
    Ok, det var ju en tråkig historia. Det är ju inte ovanligt att man inte hinner läsa hela konversationen här i tråden. Men vad menar du med att du la upp bilder på henne? Du ärväl inte hon. Kalla mig dum om du vill.
    Ja, lite dum är du.

Hon la upp en bild, som hon tagit. Sen 15 minuter senare ändrade hon sej och tog bort den. Bilden fanns kvar i mitt cache-minne så när jag läser en kommentar som säger att den är borta så väljer jag att spara bilden och ge den till honom för att jag är en sån hyvens person. 
  • lollat
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 22:09:36 följande:
    Lollat: gjorde du det då,förföljde henne?
    Jag förklarade ju att jag sett henne i tutt och röv trådarna.
  • lollat
    Creosote skrev 2013-03-28 22:19:20 följande:
    Kom igen...outa henne...
    Nej det tänker jag inte, creep.
    fortsätt paddla skrev 2013-03-28 22:20:02 följande:
    Lollat: men att se och förfölja är inte samma sak?
    Jag förstår inte vad du pratar om. Om jag alltså ser en person lite då och då, säg, en gång om dagen, är det samma sak som att förfölja någon?
  • lollat
    Jaded skrev 2013-03-28 22:35:59 följande:
    Hmpf. Det var ju min idé.

Komigen, upp med tuttarna igen då!

*Flås* *Flås* *Flås* 
  • lollat
    Amys skrev 2013-03-29 08:58:18 följande:
    En aning...
    Äsch, vissa är så känsliga bara.
  • lollat
    Amys skrev 2013-03-29 11:05:15 följande:
    Lätt att vara efterklok Obestämd Tycker man borde vara beredd på att det som läggs upp på nätet stannar på nätet. 
    Helt klart, bra att du har en sundare inställning. Nu är man ju relativt anonym även om man visar upp tuttarna på internet, om man bara visar dom.

Lust att höja standarden i tråden igen? {#emotions_dlg.flower} 
  • lollat
    Amys skrev 2013-03-30 09:22:36 följande:
    Glad Påsk gott folk!{#emotions_dlg.flower}Skål

Glad påsk vackra du!

• lollat
    Anonym (höhö) skrev 2013-03-30 12:05:19 följande:
    Jag vill med lägg ut bild men jag är nog lite för feg xD
    För feg för vad? Göre bara! Skål
  • lollat
    Förhuden skrev 2013-03-31 00:25:07 följande:
    Dem är inte vackra nej. Men tänk så här att det kanske finns mycket annat som är fint på dig. Stå på dig vännen. Våga älska dig själv och låt ingen annan tro något annat! Man kan vara fin inombords också
    Gå och lägg dej, du har inte varit samma rum med en person med lika vacker byst.
  • lollat
    Mulliga Maj skrev 2013-04-03 12:29:52 följande:
    Det var en tid sen jag uppehöll mig här och jag undrar får man visa helt näck här nu utan att bli anmäld och spärrad ?
    Ta tuttarna här och resten i helkroppstråden.
  • lollat
    Tom Araya skrev 2013-04-03 12:48:53 följande:
    Kort vecka för dig då du ansökte 31:a mars.
    Känns ju som en månad! Varför tar det sån tid? 
  • lollat
    Tom Araya skrev 2013-04-03 12:51:16 följande:
    Förövrigt kräver vi att personen bakom profilen och den som visas på bilden är samma person vilket gör att det finns en tvekan om dig.
    Så du är Slayer menar du?
Svar på tråden MIna bröst