• peridoten

MIna bröst

Putt B skrev 2012-12-21 14:24:01 följande:
    Eller hur.. för bestraffningen är jobbig va ? ;)

Mmm det kan jag lova dig att den är ;)
  • peridoten
    Mattias39 skrev 2012-12-21 14:34:37 följandWow....en OTROLIGT sexig bild, utan att egentligen visa så mycket...snyggt!!!!!!!!! Tungan ute

Tack!
    Ja den ger en lite åt ens fantasin ;)
  • peridoten

Hahah efter att läst alla era underbara komplimanger så måste jag bara tacka hela högen av underbara människor, tack!
    Och ett extra tack till alla skönta skratt jag fått vad det gäller läsningen ang bestraffningen!

• peridoten
    xXx skrev 2012-12-21 14:39:39 följande:
    Jag har en känsla av att du inte är typen som är intresserad av förkorta strafftiden pga gott uppförande Skrattande

Fast nu är det ju inte upp till mig att avgöra om straffet ska förkortas eller inte ;)
  • peridoten
    Putt B skrev 2012-12-21 14:50:07 följande:
    Ha en mysig och spännande jul nu då.. och försök att inte lyda föör mycket... du kanske missar massa bestraffning då ;)

Men tack detsamma och tack för alla sköna komplimanger och skratt denna tråden har gett mig!
    Ska täka på det ;)
  • peridoten
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-21 15:10:56 följande:

sexigt!

Tack!
    Dina bröst såg bra härliga ut ;)
  • peridoten
    Putt B skrev 2012-12-21 15:33:46 följande:
    Synd... men välkommen till diktaturen....

Tydligen så är " Sådär :) en liten kik jag bjuder jag bara på"  syftat till att ha sex snarare än diskuter sexfrågor.
    Tråden handlar om bröst, jag leverar bröst, men häää...
  • peridoten

[quote=68041808][quote-nick]Putt B skrev 2012-12-21 15:38:29 följande:[/quote-nick]

Flisan84 skrev 2012-12-21 15:36:34 följande:
    Tydligen så är " Sådär :) en liten kik jag bjuder jag bara på"  syftat till att ha sex snarare än diskuter sexfrågor. Tråden handlar om bröst, jag leverar bröst, men häää...
    En del klarar inte av det... det är ju bara vackra bilder.. inget vulgärt alls... men men.. bara att bita i det sura... [/huot Knäppt, men verkar tyvärr inte vara bättre än så. Och hade jag varit ute efter det sistnämnda hade jag loggat in på en annan typ av sida.... Få se hur länge den sista bilden får vara kvar.
  • peridoten
    Flisan84 skrev 2012-12-21 16:45:07 följande:
    [quote=68041808][quote-nick]Putt B skrev 2012-12-21 15:38:29 följande:[/quote-nick]En del klarar inte av det... det är ju bara vackra bilder.. inget vulgärt alls... men men.. bara att bita i det sura... [/huot Knäppt, men verkar tyvärr inte vara bättre än så. Och hade jag varit ute efter det sistnämnda hade jag loggat in på en annan typ av sida.... Få se hur länge den sista bilden får vara kvar.

Oj, vet inte hur inlägget blev så. Skriver från mobilen.
Svar på tråden MIna bröst