Inlägg från: justnextdoor |Visa alla inlägg
  • justnextdoor

MIna bröst

....mulet?....

• justnextdoor

Solen skiner igen trevlig helg alla snyggingar!!

• justnextdoor

Bilderna stora? Svårt att få med de fina brösten om inte bilderna är stora woow Amy!! Hett!!

• justnextdoor

Japp ;) här hittar du oss! Vi som inte väntar barn eller diskuterar graviditeten och sånt ;) vi liksom hänger i baren på Hooters kan man säga ;)

• justnextdoor

......och väntar otåligt på...... dig?

• justnextdoor

Ana... Familjemedlem? Har de så bra koll på dina behag att de kan peka ut dem? Sen är de isåfall inte bara männen på familjeliv som hänger här utan din familj "såg dina bröst i tråden" ....."jaha? Vad gjorde du där?"

• justnextdoor

Okej du får skicka den till mig så kan jag beskriva dem för grabbarna i baren här

• justnextdoor

Å helvete!!! Amy!! Förlåt att jag svär! Ska försöka samla ihop mig igen!

• justnextdoor

[quote=69280659][quote-nick]Anonym (Amy) skrev 2013-03-24 08:36:54 följande:[/quote-nick]

Anonym (Kille) skrev 2013-03-24 08:31:47 följande:
    Kul för honom. Han är säkert en riktig hunk. Men du Amy nu var det ett tag sen du la upp tuttbilder, börjar det inte bli dags snart;)
    kan ju inte springa och ta kort på brösten hela dagarna haha, även om det är kul. bjuder på en oskyldig urringning sen ska jag iväg så det blir nog inga fler bilder idag grabbar.. men återkommer säkert en annan dag då man har lite att göra  [/ Godmorgon vilken härlig start på dagen finns det något bättre? Wow nu blev jag söndagssugen!!
Svar på tråden MIna bröst