Inlägg från: Anonym (c kupan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (c kupan)

MIna bröst

[quote=68071610][quote-nick]Anonym (inte nöjd !) skrev 2012-12-25 13:33:39 följande:[/quote-nick][/quote]

Jo du ska vara nöjd. modigt av dig att våga lägga ut bild om du inte är nöjd tog tid innan jag vågade lägga ut mina tuttar här och jag är ändå nöjd. Du har jätte vacker bild och vackra bröst

• Anonym (c kupan)
    Anonym skrev 2012-12-25 17:39:04 följande:
    Man kan hålla igång mjölkproduktion ganska länge efter man slutat amma.

Absolut.... Anledningen till att jag har kvar beror på att mannen aldrig kunnat låta bli dom... Nu är det ju inte så att det strömmar från dom heller. Sedan har jag förståelse jag att det är många här som säkert blev lite utfreakade när dom såg mina bröst o sedan sa jag att jag har lite mjölk i.... Men det är.sanningen o jag trivs
  • Anonym (c kupan)
    MasterDom skrev 2012-12-25 18:15:55 följande:
    Det är nog många som tycker det är konstigt... Men vi är även många som har den fetischen.

• Anonym (c kupan)
    Anonym (mums) skrev 2013-01-13 22:27:28 följande:
    Inte så värst speciella, men goa bröst har man :) 

Underbar bild.
  • Anonym (c kupan)
    Anonym (69 :)) skrev 2013-03-21 13:01:42 följande:
    Någon har lite tråkigt på jobbet idag :) 

Oj vad fina!!!
  • Anonym (c kupan)
    Anonym (69 :)) skrev 2013-03-21 22:22:32 följande:
    Tackar !!

Nu är jag hetro som tänder på tjejer o jag tycker att din bild är jätte sexig
  • Anonym (c kupan)
    Anonym (Macke) skrev 2013-04-12 20:15:20 följande:
    Jäkligt snygga är de bh:n dock. Själv bryr jag mig förresten mest om hur bröst ser ut när tjejen ligger på rygg... (Hur mycket står man upp nakna tillsammans om man inte nudister?)

Tja om man lever ihop är man ju inte bara nakna tillsammans i horisontalläge B-) men instämmer att dom var fina
  • Anonym (c kupan)

Jag råkar titta här regelbundet för även om jag är hetro så tänder jag sexuellt på tjejer o fantiserar mycket om just bröst. Men nu tycker jag denna tråden har börjat ändra karaktär o några som svarar är inte så snälla ( iaf inte om dom inte är runda fasta o sitter på en 25 åring typ) så känns det lite. Kvinnor,tjejer själv gillar jag tjejer som har ganska stora,fylliga med aningen häng. Kanske för att jag sitter här med mina små c tuttar

• Anonym (c kupan)
    Stefan B skrev 2013-04-23 22:01:56 följande:
    Jag håller med dig

• Anonym (c kupan)
    Stefan B skrev 2013-04-23 22:12:28 följande:
    ..och c-kupa är ju inte fel det heller :)

Jag är jätte nöjd så sätt. Dom är lagom fasta o lagom att ta i för att vara 33 år och mamma. Kanske tack vare att jag bara har 70 C o tränar.. ( tränar iaf lite ) Men på andra tänder jag på en annan typ av bröst. Typ D eller E kupa. Både fasta eller med lite häng, bara dom är större än mina :-P stackars dom strikt hetro som lagt ut sina tuttar här för här har det allt skänkts en o annan flyktig tanke om vad jag skulle vilja göra med dom. Men så ligger dom öppet på nätet också så jag antar att det är priset man får ta
  • Anonym (c kupan)
    Stefan B skrev 2013-04-23 22:23:11 följande:
    Blir ju som bröstälskare väldigt nyfiken på dina :)

Tja jag är som sagt nöjd och har inget större behov att lägga ut dom för beröm. Gjorde det en gång i begynnelsen av tråden men dom togs bort då dom visade för mycket. Nu orkar jag inte hålla på o fota o lägga upp, känns bara som massa jobb. Fick förresten ändå komplimanger för dom ,att dom var snygga trotts barn, ända tills jag kom med chockerande fakta trotts att jag inte ammar har mjölk kvar då blev det tyst
  • Anonym (c kupan)
    étranger skrev 2013-04-23 22:18:13 följande:
    Det handlar nog mer om stilen på den brösten sitter på inte själva brösten i sig. Alla bröst är vackra.

Tycker kanske inte alla bröst är vackra personligen, men alla bröst har något som någon tycker är vackert tycker man inte behöver kommentera här om dom inte faller en i smaken. Det kan ju faktiskt såra.
  • Anonym (c kupan)
    étranger skrev 2013-04-24 07:11:53 följande:
    Jag tycker alla bröst är vackra, men det beror mycket på vem dom sitter med. En kvinna med underbar personlighet men kanske rent bildmässigt inte så vackra bröst, blir vackra pga av henne. Likaså kan ett par riktigt stora vackra bröst bli ointressanta pga den dom sitter på.

Jo den köper jag
  • Anonym (c kupan)

[quote=69652810][quote-nick]étranger skrev 2013-04-24 07:26:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Fast eftersom jag inte förälskar mig i tjejer utan endast tänder på tjejer så är det mer utseende o utstrålning men också kåtheten som attraherar. Tänder även enormt på att se någon annan tända på tjejen i fråga. Se en man avguda suga o smeka hennes stora bröst, få vara med men det är bara fantasier. Jag har hånglat med tjejer men nu är jag upptagen

• Anonym (c kupan)
    étranger skrev 2013-04-24 13:09:44 följande:
    Då skulle du gilla se mig och ett par riktigt stora tunga bröst... ;)

Tja kruxet är att jag bara attraheras.av min man ingen annan man än min.... Och jag är alldeles för svartsjuk för att se honom med en annan tjej i verkligheten. Så jag brukar i smyg fantisera om min man med två andra kvinnor :-P min man är även för svartsjuk för att se mig med en annan tjej
  • Anonym (c kupan)
    Anonym (skäms) skrev 2013-07-23 22:03:36 följande:
    Därför jag tycker de är fula, jag är själv äcklad av dem och tror inte att han kommer tycka om mina bröst mer än andra kvinnors bröst. Vi har såklart fyllesexat några gånger och då har jag blivit upphetsad när han rört dem, har bara svårt att på honom när han säger att hela jag är finast i världen 

Sluta upp med det där... Säger han att han tycker du är finast i världens så tycker han ju det.

Han valde dig. Min man är väldigt smal, lite kutryggig ( svanhals form) inte kroppen som idealen sägerx.men åh vad han är fin,go och luktar underbart. Min man! Han är snyggast o läckrast i världen. Även om du inte ser dig som fin så gör din kille det. Tro honom
Svar på tråden MIna bröst