MIna bröst
Det finns ju fler än du o jag i den här tråden!
Det finns ju fler än du o jag i den här tråden!
[quote=74882871][quote-nick]Fru38 skrev 2015-02-19 07:55:05 följande:[/quote-nick][/quote]
Har inte sett denna bildserie på länge.
Nja.. jag vet inte. Kan ju lika gärna få kommentarer om att det inte är fina.
Kan återkomma om jag ändrar mig :)
Okej, bra att veta :) men vet inte om det var i denna tråden, eller någon annan som någon hade skrivit att några bröst såg ut som kläckta ägg
Hur falskt blir det inte då?
Ja det är sant :) men vill inte ge någon okänd människa chansen att kommentera elakt om mina bröst
Jag förstår det för risken finns alltid att en idiot skriver nåt elakt. Men viktigast är att du verkligen förstår att det finns massor av män som verkligen och ärligt tycker om små bröst (en del gillar både stora och små, som jag, medan andra, som min bästa vän, faktiskt föredrar små; hans flickvän har mycket små bröst och hans älskar dem väldigt mycket).
Som du skrev, om du träffar en man som inte uppskattar dig så är det hans problem. Det finns en hel de män som tycker att du är väldigt sexig med din lilla byst.
Kram
Lägger hon ut en bild på sina bröst så vet vi redan nu att du och ÄngDal ÄLSKAR dessa.
Så om du inte kommenterar dem så tycker du att de är fula?
[quote=74892728][quote-nick]Anonym (Tuttar) skrev 2015-02-20 18:17:49 följande:[/quote-nick][/quote]
Hmmmmmm, fin bild, fina tuttar.
Trevlig söndag alla vackra människor!
Her aldrig gillat mina bröst, har för stora vårtgårdar.. Mega! ????...
Mätte för det och ja.. 9 på längden 7,5 på bredden ..
Nästan missat, ja la ju precis upp bilden!
Finns inga fula bröst!
Har jag kunnat börja acceptera mina, kan nog vem som helst tycka om sina bröst!
Haha, men eftersom du "följer" mig, får du väl reda på det eller nåt?
(har inte riktigt fattat det där med följare...)
Nej jag följer ingen, fattar som sagt inte riktigt det där.
Förstår inte riktigt vad du menar? Har jag skrivit något jag inte har koll på nu igen?!
Har haft jobbhelg så det har varit lugnt. Kan dock precis nyss hällt upp ett glas vin som jag fortfarande inte har hunnit smaka på...
[quote=74905341][quote-nick]Anonym (Tuttar) skrev 2015-02-22 22:56:22 följande:[/quote-nick][/quote]
En till bild på en fin tutte..
Jag tycker att det är bra när någon gör det. Det är inte okej att lägga upp andras bilder. Jag skulle verkligen inte gilla om någon snodde tex mina bilder. Oavsett drivkraft är det bra med "bildpoliser", tycker jag.
Jag har 70B och jag är nöjd med mina bröst efter som dom är fasta och har fin form