Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

MIna bröst

Mina är väl inte så mycket för världen.. Men tack ändå :)

JagMan skrev 2012-12-18 08:20:01 följande:
    Ja du Hmm Mer av dina fina godsaker så här på morgonen skulle pigga upp

• Anonym (Hmm)

Håller med :)

Max skrev 2012-12-18 09:19:49 följande:
    Petsod, mycket fina bröst;)

• Anonym (Hmm)

:)

LoLs pappa skrev 2012-12-17 17:25:22 följande:
    Sedärja "hmm". Bara possitiv respons, och jag håller med dom föregånde talarna

• Anonym (Hmm)

Denna tråd måste ju vara en dröm för er killar :) kan ju tänka mig att det inte är händerna på täcket precis mohahaha

• Anonym (Hmm)

Jag håller med :) gillar denna tråden, skulle vilja gosa in mig i vissa tuttar, men vilka behåller jag för mig själv ;)

Anonym (c kupan) skrev 2012-12-19 10:59:57 följande:
    en dröm för vissa tjejer med som sagt även som hetrotjej kan man njuta av kvinnokroppen :-P

• Anonym (Hmm)

Hihi ja fylld med mjölk var man nöjd :)

fyrabarnsmor4 skrev 2012-12-19 11:25:52 följande:
    Som någon här inne skrev så säger jag samma sak om mina bröst...att de har flyttar en våning nedåt... har ammat fyra barn..

Är sugen på att lyfta och blåsa in luft.. men så skulle mina bröst blir som de kvinnor som var med på  hollywood fruar...

Näähää jag får nöja mig med det jag har nu och är tacksam att ha upplevt mjölkfyllda bröst ( wow gratis bröstoperation    )

• Anonym (Hmm)

Tycker nog de är bäst hittills :) 10 av 10

[quote=68011354][quote-nick]reservmaken skrev 2012-12-19 11:54:54 följande:[/quote-nick][/quote]

• Anonym (Hmm)

Jag har också tänkt på en operation, men mest för att lyfta :)

Thotis90 skrev 2012-12-31 12:37:37 följande:
    Jag har små bröst, men inte supersmå, och trivs inte med dem. Jag vill göra en bröstförstoring, men karln min säger nej.

• Anonym (Hmm)

Då är vi ganska lika :) svårt att få dom att se snygga ut :(

peridoten skrev 2012-12-31 12:49:30 följande:
    Efter tre graviditer skulle jag både behöva lyfta och fylla! Från fast B till ett par stenhårda amingsbröst i st E.....Som nu är nere på ett par slappa C-D..

Svar på tråden MIna bröst