Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

MIna bröst

Och jag skulle vilja ha mindre, vad för storlek vill du operera upp till?? Jag har en slapp d eller e kupa nu och hade gärna bara fastat till dom

Thotis90 skrev 2012-12-31 12:49:15 följande:
    Jag har ingenting att lyfta, tyvärr. Jag skulle vilja ha större, just för att känna mig mer kvinnlig. Jag har en kvinnlig underkropp, men överkroppen ser ut som en karl (tycker i alla fall jag). 

• Anonym (Hmm)

Ja D kupa är lagom :) då kan man fortfarande handla bh utan att bli ruinerad

Thotis90 skrev 2012-12-31 12:58:02 följande:
    Jag har 70B och skulle vilja ha D-kupa. 

• Anonym (Hmm)

Ja det är klart :) men det är ju kul att få köpa nya kläder :) det ska jag också göra när de sitter som de ska hihi .. Bara att kunna ha en snygg bikini utan att de skvalpar omkring :)

Thotis90 skrev 2012-12-31 13:04:43 följande:
    Haha! Det som oroar mig mest är inte det  här med bh, utan det är att jag måste göra mig av med i princip allt i garderoben och köpa nytt... Det kommer att kosta en del. Jag antar att jag måste ha en eller två storlekar större på kläder om jag gör en förstoring.

• Anonym (Hmm)

Hihi nää det löser sig nog :) jag har ju en pojkvän som ska övertalas också :)han vill ha dom mjuka som dom är

Thotis90 skrev 2012-12-31 13:09:47 följande:
    Jag älskar att shoppa (gör det sällan, men det är roligt i alla fall) och det skall bli roligt att börja om från scratch. Det är plånboken som oroar mig mest, fast om man har råd att göra en bröstförstoring så skall det inte vara något problem att köpa nya kläder

• Anonym (Hmm)

Jo man vill ju själv vara nöjd, då blir man automatiskt mer attraktiv också tror jag, min sambo är med på det, men han är rädd för att alla ska titta :) men idag tror jag inte att folk gör det, det är så vanligt... Jag vill kunna ha vilka kläder jag vill utan att allt bara hänger

Thotis90 skrev 2012-12-31 13:18:08 följande:
    Det skall till mycket för att karln skall gå med på det. Han sade i början av vårat förhållande att han kommer att lämna mig om jag ändrar dem, men jag tror inte att han menade det. Han tycker att jag är fin som jag är, men är det inte mer attraktivt med en människa som är nöjd med sig själv än som bara ser bra ut för ögat? 

• Anonym (Hmm)

Haha ja i alla fall bh på :) ligger jag på rygg får jag trycka ihop dom med händerna i så fall :)

peridoten skrev 2012-12-31 13:55:02 följande:
    Får jag bara ligga på rygg eller ha Bh så är dom riktigt fina *L* Hahaha ;)

• Anonym (Hmm)

Jag håller med dig!! Vi kan gå runt i våra d-kupor tillsammans:)

Thotis90 skrev 2012-12-31 14:04:50 följande:
    Jag ser bara fördelar med en bröstförstoring, både utseendemässigt och för min självkänsla. Han håller dock inte med. Jag kommer att göra som jag vill i slutändan, för jag tycker inte att jag skall behöva stå ut med en kropp som jag känner mig obekväm och äcklig i bara för att han tycker att den är fin. 

• Anonym (Hmm)

Då kan vi shoppa ihop :) och ta en öl :)

Thotis90 skrev 2012-12-31 14:10:22 följande:
    Ja, det tycker jag!

• Anonym (Hmm)

Haha vågar du det?? :) jag har haft mina bröst här men de är borttagna :)

peridoten skrev 2012-12-31 14:15:25 följande:
    Det får bli en bild på liggande och stående bröst sen tror jag allt :D

• Anonym (Hmm)

Jättefin :)

Thotis90 skrev 2012-12-31 14:18:00 följande:
    Jag är 1.65 m och väger 58kg. Bilden nedan är tagen i oktober.

• Anonym (Hmm)

Eller nu kanske jag missuppfattade allt :)

Anonym (Hmm) skrev 2012-12-31 14:18:46 följande:
    Haha vågar du det?? :) jag har haft mina bröst här men de är borttagna :)

• Anonym (Hmm)

Nu kanske jag missuppfattade allt :)

peridoten skrev 2012-12-31 14:15:25 följande:
    Det får bli en bild på liggande och stående bröst sen tror jag allt :D

• Anonym (Hmm)
    The1Lane skrev 2013-01-28 10:38:53 följande:
    Snabbt foto innan det bär av till jobb:)

:) :) fredagsmys
Svar på tråden MIna bröst