• Anonym (Förtvivlad Man)

Frun vill inte längre, vad göra?

Hej gott folk, jag har problem med min relation.

Jag träffade min nuvarande fru 4 år sedan, vi har två söta rara barn nu och det sociala livet
    fungerar bra, hon är snygg och jag känner mig bekväm i övrigt med henne.
    Men det finns ett stort gapande problem.
    I början av förhållandet så hade vi gott med sex och allt var perfekt. Men efter hon blev gravid
    första gången så ville hon inte ha sex lika mycket som förr och jag har en stark sex drift och måste
    bli tillfredställd.
    Efter vårt andra barn hade fötts så ville hon inte alls längre och jag fick börja hålla ner henne i sängen
    och tvinga henne till sex, och så ser det ut alla gånger vi har sex nu för tiden.
    Det känns lite tungt att behöva göra slut bara för jag inte får det sex jag behöver men vad för alternativ har
    jag?
    Ska jag skaffa en älskarinna eller föreslå ett öppet förhållande?
    Jag vill inte göra slut för hon är ju mor till mina vackra döttrar men är det den bästa lösningen?
    Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Frun vill inte längre, vad göra?
  • Anonym (47)

Ja för hon blir ju säkert mer sugen av att bli våldtagen med jämna mellanrum av sin egen man! Idiot... Ändra dig annars kommer hon förhoppningsvis att lämna dig!

• emelielj

Bästa lösningen är väl att berätta hur du känner och ta reda på varför hon inte är sugen längre.
    Jag har bara fött ett barn och känner mig otroligt osexig efter det vilket har lett till att jag inte är lika sugen längre, men det är ingen anledning för min sambo att vara otrogen.
    Han förstår mig och vi har ju sex, men mitt sug har absolut minskat.
    Nu har ju jag påbörjat resan mot lägre vikt så det börjar bli bättre.
    Blir du inte tillfredsställd så prata med henne, dra en runk eller gör slut om du nu känner så, men otrogen? Nä.

Förhoppningsvis så pratar ni först så du kan förstå var problemet ligger och jobba på det.

• Anonym (Mr Perfect)

Sen kom tomten nedflygande i skorstenen.....

Principiellt tycker jag att man i liknande situationer (bortser nu från det osannolika våldet) helt enkelt skall ta upp med sin partner hur han/hon tycker man skall lösa situationen. Om man tycker att en livsstid av runkande inte är ett bra alternativ får man säga det... Jag skulle föreslå att få tillstånd att skaffa en KK tex. 

• Anonym (?)

skämtar du? Menar du på riktigt att du håller ner henne i sängen och tvingar henne till sex?  Du våldtar henne alltså....jättebra sätt att få till ett fungerande sexliv...not....

• crimson

Äckliga våldtäktsman. Nuff said

• Anonym (Förtvivlad Man)
    Anonym (?) skrev 2012-11-10 20:26:54 följande:
    skämtar du? Menar du på riktigt att du håller ner henne i sängen och tvingar henne till sex?  Du våldtar henne alltså....jättebra sätt att få till ett fungerande sexliv...not....

Det är väl inte våldtäkt om hon är min fru?
    Och vad skulle du ha gjort i min situation? Jag behöver ju hjälp med detta och vet inte vad jag ska göra!
    Så spara mig moralsnacket och var lite konstruktiv istället  
  • swewolf

du har förstås redan prövat att berätta hur du känner och att du skulle vilja ha sex oftare? på ett snällt sätt?

• Jodyanna

Tror du de spelar någon roll om de är din fru eller inte?? Man får aldrig tvinga någon till sex!

• Justus
    Anonym (Förtvivlad Man) skrev 2012-11-13 01:58:40 följande:

Det är väl inte våldtäkt om hon är min fru?
    Och vad skulle du ha gjort i min situation? Jag behöver ju hjälp med detta och vet inte vad jag ska göra!
    Så spara mig moralsnacket och var lite konstruktiv istället  
    Vilket århundrade kommer du ifrån? Att tvinga sig till sex är alltid våldtäkt oavsett om man är gifta eller inte! Tacka fan för att hon inte vill ha sex med dig!

Vad jag skulle ha gjort? Pratat med henne, och fått henne att förstå hur viktigt det är för mig. Om inte det går så är det bara att separera! Men våldtäkt??? Du är inte riktigt frisk!
  • NHult
    Stumpan84 skrev 2012-11-13 07:06:22 följande:
    Hmmm känns som en trolltråd faktiskt... vill bara ha uppmärksamhet...

Jag tror inte han Trollar, det finns faktiskt tanter som inte vill ha sex, hur otroligt det än låter,
    men jag hoppas han överdriver lite ang våldet ;) 
    Bloggar lite här på FL <3
  • Stumpan84
    NHult skrev 2012-11-13 07:30:07 följande:

Jag tror inte han Trollar, det finns faktiskt tanter som inte vill ha sex, hur otroligt det än låter,
    men jag hoppas han överdriver lite ang våldet ;) 
    Ja jag menade mer meningen om våldet.. att han skriver så för att få uppmärksamhet..
  • Anonym

Ja du...det lät ju inte så bra i mina öron när jag läste: "Efter vårt andra barn hade fötts så ville hon inte alls längre och jag fick börja hålla ner henne i sängen och tvinga henne till sex, och så ser det ut alla gånger vi har sex nu för tiden". Den meningen får även mig att fundera på troll, men vi är ju alla olika och har våra egna knep för att få till det. Känns ju inte så smidigt och respektfullt dock att tvinga någon. Personligen tror jag att det ger en motsatt effekt.

Tips: Prata med varandra om det. Hur känner du. Hur känner hon. Vad önskar du. Vad önskar hon. 

Svar på tråden Frun vill inte längre, vad göra?