• Anonym (rodnad)

Ni som fått smisk...

...hur länge efteråt syns det på stjärten? Jag har fått ett hett erbjudande, men eftersom jag tränar tre ggr per vecka så kan jag inte riskera märken på rumpan, då alla duschar tillsammans efteråt.

Att det är olika och så behöver jag inte skriva att jag fattar va?

• Svar på tråden Ni som fått smisk...
  • Fröken reserverad

Om du inte vill ha märken så låt bli smisk. Får man så det känns så syns det i regel.

• Anonym (rodnad)
    Fröken reserverad skrev 2012-11-10 20:17:31 följande:
    Om du inte vill ha märken så låt bli smisk. Får man så det känns så syns det i regel.
    Ja självklart, men hur länge syns det. Får jag smisk en söndag undrar jag om det syns på onsdagen typ.
  • Fröken reserverad
    Anonym (rodnad) skrev 2012-11-10 20:20:19 följande:
    Ja självklart, men hur länge syns det. Får jag smisk en söndag undrar jag om det syns på onsdagen typ.
    Det beror väl på hur hårt du ska få? med hand eller piska? eller ngot annat..så du gråter eller bara så det känns?
    MIn erfarenhet är att jag vid lätt smisk bara fr blåmärken och rodnad som försvinner till nästa dag.
    Får du blmärken lätt i övrigt?
  • Anonym (rodnad)

Hand. Jag räknar med att gråta. Blåmärken får jag inte vanligtvis.

• Anonym

Om du får hård smisk så att du får blåmärken så syns det till onsdagen. En rumpa som blivit röd av handsmisk brukar inte synas mer än något dygn, beror också på hur länge. Handsmisk kanske är lämpligast för dig, för det ger inte heller blåmärken som regel, men kan kännas väl så bra om killen är duktig på att snärta till i slagen.

• Anonym
    Anonym (rodnad) skrev 2012-11-10 20:29:47 följande:
    Hand. Jag räknar med att gråta. Blåmärken får jag inte vanligtvis.
    Gråta eller ej, beror ju på hur ont det gör. Spelar roll i detta fall, gråt syns inte efteråt. 
  • Anonym

Har också undrat över detta, då jag nu har en som vill göra det med mig. ;)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-10 21:28:21 följande:
    Har också undrat över detta, då jag nu har en som vill göra det med mig. ;)
    Vill du? Jag tror att smisk är inget man ska ställa upp på för att ens partner vill det, det måste man vilja själv också. Annars kommer det att slå helt fel i relationen. Smisk är i normalfallet inget som är skönt eller någon njutning, om man nu inte gör det som en del i sexet och tänjer gränser mellan smärta och njutning.  Men är det "bara" vanlig smisk som bestraffning (som jag då får) då är det inget som är skönt, det gör ont. Så du måste vilja själv och klara av att ta emot det.
  • Anonym (What?)
    Anonym skrev 2012-11-10 21:43:15 följande:
    Vill du? Jag tror att smisk är inget man ska ställa upp på för att ens partner vill det, det måste man vilja själv också. Annars kommer det att slå helt fel i relationen. Smisk är i normalfallet inget som är skönt eller någon njutning, om man nu inte gör det som en del i sexet och tänjer gränser mellan smärta och njutning.  Men är det "bara" vanlig smisk som bestraffning (som jag då får) då är det inget som är skönt, det gör ont. Så du måste vilja själv och klara av att ta emot det.
    Bestraffning? Vad bestraffar han dig för?
  • Anonym
    Anonym (What?) skrev 2012-11-11 11:04:08 följande:
    Alltså, det är ett rollspel - en lek där han ger mig straff och jag får straff, för att VI vill ha det så. Det är inte så att jag får straff för något som jag inte får göra, för det bestämmer jag i grunden själv. 
  • Anonym
    Anonym (What?) skrev 2012-11-11 11:04:08 följande:
    Det var därför jag frågade Vill du?  mitt inlägg. Den som blir bestraffad måste själv vilja bli det. Annars är det både fel och fungerar inte.
  • Anonym (What?)
    Anonym skrev 2012-11-11 11:10:23 följande:
    Alltså, det är ett rollspel - en lek där han ger mig straff och jag får straff, för att VI vill ha det så. Det är inte så att jag får straff för något som jag inte får göra, för det bestämmer jag i grunden själv. 
    Ok då förstår jag lite bättre. Have fun! ;)
  • Anonym (Kristina)

Är det bara smisk med handflatan så brukar rodnaden gå över efter några timmar om jag har fått riktigt hårt. Men det kan säkert variera. Med björkris kan det synas i upp till en vecka i värsta fall. Beror på hur hårt smisk och med vad du får. Hoppas verkligen att du inte får mer än vad du själv vill och tål.
    Kram 

• kire

Handsmisk med henne liggande över mitt knä har många fördelar. Mycket utlämnande vilket både ger rätt inramning och dessutom - i hennes fall eggar henne sexuellt. Dessutom kan intensiteten i handsmisk varieras väldigt mycket. Alltifrån att vara enbart ett sexuellt förspel till att det får henne att sprattla, snyfta och vrida sig i mitt grepp.

Fördelen är ju sen att det även om det getts med hög intensitet och lämnar en mycket vackert röd och hettande bak ändå lämnar väldigt lite spår (om TS nu inte tillhör de som extremt lätt får blåmärken). Vill du att det ska kännas och samtidigt inte lämna några långvarig spår är handsmisk oöverträffat. Dessutom gör ju just det där med att läggas över knät något speciellt med henne...

• Agridulce

På mig försvinner det nästan för snabbt även om jag varit med om en lite hårdare omgång. Värmen och svedan finns där men det röda går bort nästan beklagligt snabbt. 

Men det är ju ett samspel; om den som smiskar vet vad han pysslar med och hur lång tidsramen är tills du ska "visa upp" din stjärt så kan han ju anpassa smisket utan att det för den sakens skull behöver bli mesigt och tramsigt). För min del är det utlämnandet i situationen som ger mig större kick än själva smärtan.

Naughty by nature
  • Anonym
    Agridulce skrev 2012-11-11 17:59:29 följande:
    På mig försvinner det nästan för snabbt även om jag varit med om en lite hårdare omgång. Värmen och svedan finns där men det röda går bort nästan beklagligt snabbt. 

Men det är ju ett samspel; om den som smiskar vet vad han pysslar med och hur lång tidsramen är tills du ska "visa upp" din stjärt så kan han ju anpassa smisket utan att det för den sakens skull behöver bli mesigt och tramsigt). För min del är det utlämnandet i situationen som ger mig större kick än själva smärtan.
    Nog så sant, att vara utlämnad är en kick. Inte kunna säga emot, inte kunna komma undan, bara liksom få foga sig i att få smisk/pisk. Samtidigt skulle det inte vara någon grej om det inte avslutades med bestraffning, att bara inte få sin vilja igenom eller att han inte lyssnar är liksom ingen trigger, utan det behöver vara att man vet att man kommer att bli bestraffad och inget kan göra åt det. Han väljer när, med vad, hur, hur hårt, hur länge.
  • Linnea123456789

Hej jag har aldrig fått smisk jag vet inte om jag vågar får smisk utan troser jag har varit olydig behöver jag smisk då eller eller ska jag ligga över knän då eller hir ska man man blir tagen ska man ha någon för ögonen så man inte ser vem det som smiskar jag vet inte om jag vågar få smisk på min rumpan behöver jag smisk om jag har varit olydig

Smisk
  • Mudshark
    Linnea123456789 skrev 2016-06-17 17:40:24 följande:

Hej jag har aldrig fått smisk jag vet inte om jag vågar får smisk utan troser jag har varit olydig behöver jag smisk då eller eller ska jag ligga över knän då eller hir ska man man blir tagen ska man ha någon för ögonen så man inte ser vem det som smiskar jag vet inte om jag vågar få smisk på min rumpan behöver jag smisk om jag har varit olydig

En så lång mening utan ett enda skiljetecken är absolut kvalificerande för en rejäl omgång på bar rumpa. Bend over babe!
Svar på tråden Ni som fått smisk...