• Pastell

Tips på lättare att bli gravid?

Mitt tips är att kanske börja en utredning och kolla om det är något fel, kan vara väldigt enkla saker som gör att man inte blir gravid, och är lätta att åtgärda

• Pastell
    semlorna skrev 2012-11-11 10:43:10 följande:

Och hjälper dessutom inte om det är hos mannen problemet ligger eller om man äter fel dos.
    Exakt! Man kan ju inte börja knapra piller bara för att, när man inte har en susning om problemet. Riskera femlingar eller bli allvarligt sjuk av överstimuleringar. Jättesmart! Till på köpet olagligt.
  • Pastell
    Anonym (Ts) skrev 2012-11-11 10:45:37 följande:
    För att få en utredning så skulle man ha fyllt 24 och jag är bara 22 och min man 23 , men ska nog ringa och boka tid till en gynekolog och se om allt ser bra ut på mig =)
    Många privata är bundna till landstinget och ni betalar samma taxa som i vanliga fall.
  • Pastell
    Anonym (Ts) skrev 2012-11-11 11:15:41 följande:
    Vi har kört med monitor i 3 månader nu men jag har bara fått Max på den en månad så hoppas att får Max denna månaden =)
    Kan ju vara så "enkelt" att du har lite problem med äl, att du inte får det varje månad och det är lätt åtgärdat. Har själv problem med oregelbundna ägglossningar och är under utredning nu.
    Sedan har man ju inte äl varje månad heller även om man är "frisk"
  • Pastell
    saaa skrev 2012-11-11 11:21:00 följande:
    Jag tipsade bara vad som fungerade för mig, och jag har väldigt svårt att tro att tipsa om hälsokost är olagligt. Herre gud!
    Vem har sagt att tips om hälsokost är olagligt? Det var ju personen som tipsade om att beställa medicin från nätet som var olaglig.
  • Pastell
    saaa skrev 2012-11-11 11:27:03 följande:
    Okej, då ber jag om ursäkt. Trodde det var till mig. Ser inte alla inlägg då FL knasar. ;)
    Några inlägg har blivit bortplockade pga just det inlägget om medicin på nätet. Så kanske ser konstigt ut i tråden bland inläggen.
Svar på tråden Tips på lättare att bli gravid?