I som har 2 pojkar o en flicka. Vad fick ni som fjärde barn?
Ni som har det så här Barn 1: pojke Barn 2: pojke Barn 3: flicka Barn 4: ?????? Vad fick ni för kön på erat fjärde barn?
Ni som har det så här Barn 1: pojke Barn 2: pojke Barn 3: flicka Barn 4: ?????? Vad fick ni för kön på erat fjärde barn?
En tös till så nu är vi lika många killar som tjejer :)
Ettan och tvåan var pojkar, trean tjej. Fjärde gången blev det en av varje.
Vi hade flicka, pojke, pojke och fick en flicka så det blev två av varje
Tinis: så ni fick tvillingar? Var inte det jobbigt med tre barn sedan innan. Jag är intresserad av att höra från de som har denna ordningen på sina barn: pojke, pojke, flicka, Sedan kan det vara kul att veta hur gamla ni var när ni fick eran fjärde:)
Ja, det blev tvillingar. Det är både jobbigt och roligt. De andra är ju inte så gamla heller. Nu efter två månader börjar det bli lättare, när man får in lite mer rutiner.
Skulle fylla 36 när fjärde föddes.
Oki 36:) då kanske det blir en fjärde. Får se om ngt år. Har haft 3 år mellan mina. Har känts lagom. Ni som haft ett eller två år emellan, hur har det varit tycker ni??
...flicka. Skulle fylla 34 någon månad senare.
Fick första tio dagar innan jag fyllde 28, och de sista 12 dagar innan jag fyllde 35. Mellan första och andra är det 3 år, mellan andra och tredje 15 månader, och mellan sista är det 2,5 (drygt) år.
Var enklare än jag trodde det skulle bli med 15 månader mellan, vi var redan inne i struliga nätter och blöjbyten, så en till var inget större bekymmer.
Sen har jag haft ganska lätta barn, de har sovit ganska okej redan från början.
Flera?:)