• temmaL

Följas åt till körkortet?

Kraschar in i tråden!

Har uppkörning imorgon och jag är så uppe i varv att man kan tro att jag har tryckt i mig en kanna kaffe. Försöker hela tiden tänka att jag sitter i bilen och föreställa mig olika situationer och förklara för mig själv vad jag gör och varför.

Gaaaaah! Jag önska att det här var över!

• temmaL

Taaack!

Jag ska ge mig ut i stormen på en sista körlektion strax. Förhoppningsvis dödar vi inte någon den här gången Flört

• temmaL

Men kuuuuul liv! Alla som man kör upp med är sjuka (vad är oddsen?!) så jag måste snällt vänta tills på måndag med att köra upp... GAAAH!

• temmaL
    Jenyma skrev 2012-12-05 22:10:59 följande:
    Jag vill också vara med i tråden! :)
    Jag försökte ta körkort för 5 år sedan när jag var 21, körde upp tre gånger men failade, jag var nog för nervös. >_< Sen gav jag upp och körde inte alls.
    Nu har jag dock tagit tag i det igen och börjat gå på körskola här i Stockholm (kommer från en småstad från början). Fick uppkörning bokad nästan med en gång. Så 8 januari är det dags(!)
    Vi har ingen bil men förhoppningsvis kan jag köra med sambon när vi är hemma över jul och hälsar på hos föräldrar. Ingen där hemma vet att jag börjat med detta igen. Varit lite för en nemesis för mig. Så otroligt skämmigt att misslyckas tre gånger :( Teorin klarade jag däremot galant och jag verkar minnas det mesta. Hoppas jag inte gör bort mig nu! 
    Det kommer gå skitbra den här gången! Nu har du ju blivit lite äldre och mognat på dig (missförstå mig rätt Flört) och framförallt mer självsäker.

Vad duktig du är som tar tag i det igen. Jag håller tummarna åt dig! När ska du skriva upp igen?
  • temmaL

Nu så kan jag hoppa ur gruppen lika fort som jag hoppade in i den Skrattande

• temmaL
    Maybe skrev 2012-12-10 12:15:43 följande:
    Du klara uppkörning?

Stort grattis!!  
    LaFontaine skrev 2012-12-10 13:03:42 följande:
    Jättegrattis!

Själv körde jag på snö för första gången idag. Lägg till icke-fungerande vindrutetorkare och igenimmad ruta så förstår ni hur kul det var... Jag körde i alla fall inte av vägen!
    Marinero skrev 2012-12-10 16:56:16 följande:
    Grattis!!!
    Stooort tack! Jag blev så glad att jag kramade om den stackars mannen Glad Det kommer inte dröja länge innan ni studsar iväg på samma sätt som jag gjorde med glädjetårar i ögonen (ja, jag kan vara lite känslig vissa delar av månaden)

Svar på tråden Följas åt till körkortet?