• kenopeno

Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!

Lycka till TS. Du gör helt rätt som beslutat dig för att stå upp för dig själv.  Och reagerar han med ilska och irritation, så luta dig mot din vetskap och din förunderskning. Jag har svårt att tro att er relation kommer kunna gå vidare som frisk och hälsosam, om ni inte går till botten med det här....och jag förstår dig fullständigt. I det här läget kommer inte ord och bortförklaringar räcka, för att komma till botten med det här. Och skulle hans påstående att det är privat och att han därför inte vill visa dig, vara viktigare än att reparera såren i er relation, så får man nog förutsätta att dessa privata sms är grövre än konversation mellan bekanta och arbetskamrater. Så stå på dig, använd dig av din egen ilska för att få kraft och massor med lycka till.

• kenopeno

Va skönt att du har din syster som stöd just nu. Girlpower e precis vad jag tror du behöver just nu Hjärta

Ja hans bemötande talar ju sitt tydliga språk....usch vilken jäkla taskmört.

Men jag måste säga att du hanterar det på ett strålande sätt.

kram till dig   

• kenopeno
    Anonym skrev 2012-11-17 00:22:47 följande:
    Fick just ett sms från sambon som skriver att jag överreagerar som ringde till hans kollega o att HAN är sur för att jag inte kan bete mig "normalt". Vaddå NORMALT?!! Inbillar han sig att andra INTE skulle reagera alls eller vad tusan tror han egentligen?

Detta gjorde mig ännu mer arg!

Det där e ju lite typiskt. Hoppas du ser det för vad det är och att det bara är ett sätt för din sambo att vända bort blicken från sig själv, genom att skuldbelägga dig. Om han hade förståelse och empati och var helt oskyldig, så skulle han utan problem kunna visa dig det oskyldiga i alla dessa sms....sen hade det inte varit mer med det. Men nu gör han det klassiska genom att försöka få dig att tvivla på ditt eget omdöme....och att det är dig det är fel på. Och säkert är han skärrad nu, att du ska avslöja allt för hennes man med....vilket du självklart bör göra. Jag tycker du är både modig och förståndig, som inte faller för så här sjuka spel.

kramis
Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!