• Anonym (Behöver ideer)

Vill överraska min kille nån kväll med något lite kinky. Vad uppskattas?

Tjena,

Jag är i ett förhållande där vi varit tillsammans över ett år nu och jag kan tycka att det börjar bli dags att experimentera lite och testa nya saker i sängen.

Tyvärr har jag lite kass fantasi på vad man skulle kunna göra, kanske till och med nått lite kinky? men kan inte komma på nått kul. Det enda jag kommit på är rollspel, men det inte direkt att man kan överraska nån med det eftersom båda måste vara med på det.  

Så förslag uppskattas!!! Solig 

• Svar på tråden Vill överraska min kille nån kväll med något lite kinky. Vad uppskattas?
  • Emmyl

Du kan väl visst överraska med rollspel fastän han inte vet om det än. Om du typ är "french maid" eller strikt lärarinna som väntar på honom när han kommer hem, eller sjuksköterka kanske? Alla behöver väl en hälsakontroll now and then. Annars kan du förbereda honom via sms, eller mms kanske?

• Anonym (Behöver ideer)
    Emmyl skrev 2012-11-12 16:49:27 följande:
    Du kan väl visst överraska med rollspel fastän han inte vet om det än. Om du typ är "french maid" eller strikt lärarinna som väntar på honom när han kommer hem, eller sjuksköterka kanske? Alla behöver väl en hälsakontroll now and then. Annars kan du förbereda honom via sms, eller mms kanske?
    Har inte tänkt på det så men helt rätt! Hur kan man förbereda honom via ett sms så att han blir lite sugen?  

• Emmyl

vad för slags rollspel tror du ahn skulle uppskatta då?

• Anonym (Behöver ideer)

Det är jättesvårt, han är för blyg för att snacka om sex. Men kan tänka mig att han är väl rätt lik alla andra killar, och har fantasier om "sexy nurse" och liknande..

• VbgAIK

Köp sexiga kläder och några sköna leksaker. Kanske analpluggar eller en strap-on

• Anonym (Behöver ideer)

Det är nog lite för kinky för honom, men tack för tipset! Glad

• Anonym (Man)
    Anonym (Behöver ideer) skrev 2012-11-12 16:57:00 följande:
    Det är jättesvårt, han är för blyg för att snacka om sex. Men kan tänka mig att han är väl rätt lik alla andra killar, och har fantasier om "sexy nurse" och liknande..
    Haha! Hur i hela friden kan du utgå ifrån att "alla andra" killar har fantasier om sexy nurse?? Jag har det inte och har aldrig haft det. tycker rollspel är sååå avtändande och jag är inte intresserad av nåt kinky alls.

Jag skulle råda dig att försöka forska lite i det först, innan du hittar på nåt. Det kan bli vädligt fel annars. Hade min fru kommit klädd till sjuksköterska och skulle kolla tempen på mig hade jag skrattat mig halvt fördärvad och definitivt inte blivit tänd av det!
  • Anonym (hehe)
    Anonym (Man) skrev 2012-11-12 17:21:48 följande:
    Haha! Hur i hela friden kan du utgå ifrån att "alla andra" killar har fantasier om sexy nurse?? Jag har det inte och har aldrig haft det. tycker rollspel är sååå avtändande och jag är inte intresserad av nåt kinky alls.

Jag skulle råda dig att försöka forska lite i det först, innan du hittar på nåt. Det kan bli vädligt fel annars. Hade min fru kommit klädd till sjuksköterska och skulle kolla tempen på mig hade jag skrattat mig halvt fördärvad och definitivt inte blivit tänd av det!

Ja, jag hade inte heller uppskattat rollspel från min man...det är ju bara på skämt och skulle inte vilja ha det när vi har sex...

Varför måste man hålla på med nåt kinky??? Blir sexlivet bättre då eller?
  • Anonym (Behöver ideer)
    Anonym (Man) skrev 2012-11-12 17:21:48 följande:

Men spelar roll, jag gjorde den här tråden för att jag ville ha lite roliga tips, inte för att bli påhoppad av trådpolisen. Jag skrev det bara som hastigast, förstår inte varför det ska vara så otroligt ansträngt, att det alltid ska finnas någon som måste påminna oss om att "vi alla är vi olika, alla gillar olika och alla ser olika ut", kan det inte bara vara lite avslappnat ibland. Jag menade inget speciellt med det eller att förolämpa någon, utan bara utgick från egen erfarenhet. 
  • Anonym (Behöver ideer)
    Anonym (hehe) skrev 2012-11-12 17:39:46 följande:

Ja, jag hade inte heller uppskattat rollspel från min man...det är ju bara på skämt och skulle inte vilja ha det när vi har sex...

Varför måste man hålla på med nåt kinky??? Blir sexlivet bättre då eller?
    "Man" måste inte... Vem har sagt det?
Svar på tråden Vill överraska min kille nån kväll med något lite kinky. Vad uppskattas?