• tessum

Paketkalender till vuxen, vad ha i?

Tänkte göra en paketkalender till bästa vännen istället för julklapp i år men det är svårt att hitta på 24 saker.

Det är en tjej med massor av humor, skrattar och skämtar alltid om ALLT. Hon har precis flyttat i hus, har en 2-årig dotter och hund.

Tänkte mig några saker för max 150:- och en del "så billigt som möjligt saker"

Toppen om ni dessutom har rim som passar till paketet Solig
    Eftersom jag vet att hon ska ut och festa med jobbet och att oftast dagen efter ringer till mig för att berätta att hon dööör så tänkte jag slå in ett rör med bakistabletter och skriva " När det känns som att allt är över, så är detta precis vad du behöver"

• Svar på tråden Paketkalender till vuxen, vad ha i?
  • smelata

Haha vad kul! Håller på att pyssla ihop en till min sambo.

Kan du inte köpa hennes favorit tuggummi eller godis eller nåt sånt?

Skriv lappar/brev med minnen eller varför hon är så bra. Eller varför inte en vits?

Hundbajspåsar, tops, ljus. Lite sånt smått och gott.

Tyvärr är jag inte så bra på att rimma :(

• tessum
    smelata skrev 2012-11-13 07:56:06 följande:
    Haha vad kul! Håller på att pyssla ihop en till min sambo.

Kan du inte köpa hennes favorit tuggummi eller godis eller nåt sånt?

Skriv lappar/brev med minnen eller varför hon är så bra. Eller varför inte en vits?

Hundbajspåsar, tops, ljus. Lite sånt smått och gott.

Tyvärr är jag inte så bra på att rimma :(
    Tack!

Fick ju flera bra idéer där =)
  • Eena

Oj, vilken kul idé  

Fina/roliga julservetter
    julgranspynt
    Disktrasor med tryck på (såna man kan köpa på tex designtorget)
    Små bra krämer, typ till fot/hand/läppar. Finns hyfsat billigt på tex body shop.
    Fint anteckningsblock

• smelata

Den sidan var bra! Hittade dom sista klapparna till min sambos kalender där igår så nu är den klar. Ska bara slås in när han är på jobbet :)

Tack för tipset!

• sunbeam
    tuggummipaket billigt läppglans, ögonskugga, nagellack (typ HM) enkelt julpysset m instruktion (typ påse m hel nejliga och en apelsin) hårband/hårnålar etc om hon använder nått sånt pepparkaksform (tror det finns roliga på Lagerhouse för typ en tia) fina bakformar till julpyssel (typ IKEA, Åhlens, etc)

Det finns massor med kul, det beror sig lite på hennes intressen..

Svar på tråden Paketkalender till vuxen, vad ha i?