• bull bakerskan

IVF försök i Örebro län

Hejsan!
    Är det nån mer än jag och min karl som håller på med IVF/ICSI i området runt örebro län?

Är inne på min andra omgång med Menopur och har ÄP på fredag.

Har sista dosen av Menopur och Orgalutran ikväll och ägglossningssprutan imorrn kvar.

Jag är 26 och min karl 29 och har försökt blivit gravida i snart 3 år.

Skulle vara kul och intressant och se om det finns fler i vår sits!

Många styrkekramar              

• Svar på tråden IVF försök i Örebro län
  • Maria 026

Massor av lycka till o du klarar det galant!!! Vi är starka kvinnor!! Kram

• mikispikis90

Inatt 01.23 föddes Agnes :) 3030g, 49 cm och otroligt mycket hår på huvudet :) körde med enbart tens och lustgas, sprack ingenting :)

• Maria 026

Grattis i massor till er!! Härligt o starkt jobbat!

• mikispikis90

Min förlossningsberättelse kommer här:

Snobben,

Slemproppen gick 9 dagar innan. Jag fick förvärkar på fredagen (BF dagen, den 8/8)som kom var 8 minut, fortsatte hela lördagen. Natten mellan lör och sön började de komma var 3-4 min emellan, inget hjälpte. Åkte in på kontroll på sjukhuset på söndagen kl 13, var öppen 3 cm. Kl 17 var jag öppen 5 cm och kl 21.30 var jag öppen 8 cm, då tog de hål på vattnet. 00.40 var jag öppen 10 cm, och 40 min krystvärkar efter det var lilla Agnes ute :)

• Malaika

Stort grattis mikispikis! Vad skönt att det gick så bra! Hoppas ni mår bra lilla familjen och kan njuta av eran lilla tjej :)

• bull bakerskan

ojoj har en hel del att läsa ikapp ser jag. sisådär en 200 inlägg. :) har bara läst sista sidan när ja skriver detta.
    tiden springer fram här hemma.
    grattis mikispiki till flickan.

kramar på er alla! <3

• besony

Hej tjejer! Ja vad tiden springer iväg! Storebror Tony har fyllt 3 år och lillebror Sam har blivit 4 månader, redan! Vad hände liksom!? ;)

Jag har alltid fullt upp om dagarna och jag njuter! Sam blir ju trots allt vårt sista barn.

Även om vi någon gång i efterhand sagt att vi kan tänka oss en tredje, men det är alldeles för dyrt med syskonförsök. Och det känns mer praktiskt med två än tre. Men vi får allt se vad som händer i framtiden. Men just nu är det stopp vid två barn. :)

• Maria 026

Hej tjejer. Det var verkligen länge sedan jag ens var inne på familjeliv. Vår lilla har blivit 7 månader redan. 
    Vi hoppas nu lyckas på egen hand med att bli gravida igen, jag skulle gärna få en till nu snart :) Iaf ska vi göra syskonförsök till sommaren så i februari ska jag ringa ferien igen för att få läkarbesök i maj så vi kan planera FET i augusti. 
    Hoppas ni alla mår bra!

• mikispikis90

Vad kul Maria, vi pratade med ferten igår. Preliminärt syskonåterföring i maj för vår del. Jag tänkte starta upp en ny tråd här på fl

Svar på tråden IVF försök i Örebro län