Inlägg från: MissPiggy91 |Visa alla inlägg
  • MissPiggy91

Någon mer med PCOS?

Jag är 21 år och har för ett tag sedan fått veta att jag har PCOS. Jag är normalviktig och kan inte rikigt fatta varför just jag har fått detta...Mår rätt dåligt eftersom jag gärna skulle kunna tänka mig att ha barn just nu. 

Jag undrar om någon har fått komplikationer pga av dettta?
    Hur lång tid tog det för er att bli gravida, har det uppstått problem, är båda du och barnet friska idag?

Jag är orolig, och jag har läst att om man går med detta förlänge utan att använda P-piller tex så öker risken att få livmoderhalscancer. Jag har nog haft detta i 4 år innan jag kollade upp mig.

Skulle bli hemskt tacksam för svar då jag känner mig rätt ensam och vilse med denna diagnos.         

• Svar på tråden Någon mer med PCOS?
  • MissPiggy91

Tack så hemskt mycket för ditt svar.! Känns bättre om man få veta hur andra i min sits ha de, känner ingen som ha detta problem...

• MissPiggy91

Händer det så händer det har jag och min kille sagt. Men nu när jag fått diagnosen så vill jag nästan bli gravid nu bara för att veta att jag kan, om du förstår? Ska äta p-piller i 2 månader sen får jag se om jag börjar med andra piller som kan hjälpa vid graviditet.

Svar på tråden Någon mer med PCOS?