• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Anonym (Joa)

Min mens verkar ha börjat fundera på att stabilisera sej något nu. Den har varit som längst 97 dagar mellan mensen.... men nu har den kommit både i Januari och Februari (har den nu)....
    Och ja.... känns som om jag tappat hoppet lite nu för att det ska bli bebis. Känns bara så hopplöst.  

• Ebba

Thotis! Kul med ÄL, nu håller jag tummarna för att det går vägen den här gången!

Juronjaure, hur har det gått?

Haha Pommac vilken rolig dröm! Jag hoppas på att set betyder det precis motsatta! :)

Härligt med att mensen börjat stabilisera sig Joa! Det måste ju vara ett superbra tecken och nu borde ju dina chanser ha ökat!!

• Ebba

Här kom mensen dör en stund sen, precis som väntat. Jag har ju som sagt känt det på mig i flera dagar så jag känner att jag resan varit ledsen tillräckligt den här månaden så nu tänker jag ladda om och satsa på nästa ÄL. Och kontakta vår läkare och lägga upp en plan för ivf i maj! Nu ska det bli barn!

• Anonym (tvålen)

Hej alla!

Har varit mycket nu ett tag och sedan blev jag så tyst när alla andra var så tysta.

Ska skriv ett längre svar till dig Ebba då jag får mer tid. Nu ska här snart sovas men jag passar på att önska gonatt till er alla.

Känner med dig Ebba nu när den röda faran kom.

Många lyckönskningar till dig Totis till besöket på torsdag. Hoppas det ska kännas bra för er båda!

Extrakram till dig Joa när det känns så jobbigt.

Spännande dröm Juron

Och till er andra därute; kämpa vidare. Vi ska fixa detta!!

Jag har fått lite nya krafter nu då östrogenet stiger och hoppas hoppas på ett försök om 1,5 vecka.

• Anonym (tvålen)

Nu rörde jag till det. Det var ju Pommac som drömt. Nej, måste nog sova innan allt flyter ihop i skallen. Hade!

• Juronjaure
    Ebba skrev 2013-02-26 17:14:44 följande:
    Juronjaure, hur har det gått?
    Måste nog tolka det som att jag fick mens idag...:( Hade hoppats att mörka flytningar i en vecka skulle vara tecken på graviditet (avviker ju från hur det BRUKAR vara!), men nej...

Jäkla skit.
  • Nygrens

Tråkigt att nästan ingen hittills plussat i februari:( jag borde ha bim på måndag, men jag är tyvärr inte helt säker eftersom senaste mensen bråkade med mig och flyttade hela cykeln. Dock känns det som om mensen är på g, PMS-humöret börjar sakta men säkert krypa fram... Men vi håller tummarna för att mars är månaden då det händer!:) Håller tummarna för dig Thotis att allt går bra och att nervositeten släpper till imorgon:)

• Anonym (tvålen)
    Juronjaure skrev 2013-02-27 11:19:07 följande:
    Måste nog tolka det som att jag fick mens idag...:( Hade hoppats att mörka flytningar i en vecka skulle vara tecken på graviditet (avviker ju från hur det BRUKAR vara!), men nej...

Jäkla skit.
    Skit!! Hade hoppats på dig. Tycker det går såå trögt med plussen i vår tråd.
  • Anonym (tvålen)
    Pommac skrev 2013-02-25 21:07:46 följande:
    Jag testade på bim -4 totalt blankt. Är på bim -2 i morgon. Men jag ska vänta med att testa tills på onsdag. Dock ser det mörkt ut då det känns som vanligt innan mens... Mensvärk i låren osv...
    Hur går det Pommac?! *spänd förväntan här*
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?