• Svar på tråden Hur kan man rösta på SD?
  • MattssonE

Fast nu var det en person som sa så, inget som hela partiet står för. Denna person är dessutom sparkad ur partiet nu. Trodde folk fick rösta hur de ville utan att bli ifrågasatta?

• Ellan92
    lindalinaa skrev 2012-11-14 21:10:06 följande:
    Jag röstade på sd och ångrar det ingenstans..
    samma här
  • ladydi

En person med tung politisk post och två andra som ljugit om hela förloppet, också i partiets topp. Du svarade inte på frågan hur kan man? Vem har sagt något om att inte FÅ om du känner dig ifrågasatt kan du låta bli och svara. 

• ladydi

Man behöver inte ångra sig men hade ni röstat på de igen? Motivera gärna och förklara så att man förstår hur ni tänker och varför.

• SunnivaW

Jag har också svårt att förstå varför man väljer att lägga sin röst på SD.

• vampyren

Jag kan stå för att jag inte skulle klara av att ha en nära relation till någon som röstar på SD (Med förutsättningen att jag vet om det då och vet vaför de gör det)

De är så långt ifrån mina värderingar och åsikter som möjligt så det skulle inte funka :)

• Laura Palmer

För sveriges väl fortsätter vi rösta på SD tills makten är deras Skål
  • ladydi

Har ni sett hela videon? Tycker det är väldigt likt det man brukar omtala som oprovocerat gatuvåld.... Att han dessutom sparkade på killen som försökte backa... Vad säger man? Det är väl så här det kan gå till och eskalera?!

• Ellan92
    Laura Palmer skrev 2012-11-14 21:22:42 följande:

För sveriges väl fortsätter vi rösta på SD tills makten är deras Skål
    Skål
Svar på tråden Hur kan man rösta på SD?