Är din kille mest intresserad av rumpa eller tuttar?
Vad är din kille mest intresserad av:
tuttar eller rumpa?
Vad är din kille mest intresserad av:
tuttar eller rumpa?
Rumpa hela vägen. Vet inte ens om han har märkt jag har tuttar. Tog ett tag innan jag fattade, jg kunde ha en urringning man kunde gömma ett u-land i, noll reaktion. Men vände jag rumpan till var han på mig direkt.
Jag tycker det är perfekt, rumpan har jag koll på, och kan träna upp vid behov. Men D+ tuttar kräver operation om man vill få dom högre naturligt.
Bröst är högst upp på listan och kommer alltid att vara det, man får nästan stånd x)
Helt klart rumpan för min man!
Fan OlleSQ!! Du har gjort min kväll med grymt bra inlägg!
För att svara ts. Rumpan, utan tvekan :)
Här är det rumpan som gäller!
Ganska förvånande resultat
Min kille gillar både rumpor och tuttar
som man är jag inte förvånat att rumpan har störst intresse, fittan finns just där
alla tidigare killar jag haft har älskat min välformade "jennifer lopes-rumpa" men min nuvarande kille/sambo/fästman gillar bara bröst vilket jag inte alls gilllar att han gör eftersom jag inte gillar när någon tar på mina bröst, de är opererade så kanske därför det inte är skönt..
Konstigt att jag svarar kanske eftersom jag inte har en fast partner, men svarade "båda lika mycket". Får helt enkelt basera på historik...
Varierar dock olika från män till män såklart... Men huvudsaken är att man är nöjd med sig själv, kan jag väl tycka.
Rumpan!! svarade min man när jag frågade just. Egentligen en onödig fråga, det kunde jag räknat ut. Jag har timglasfigur men inte stora bröst hur det går ihop. Smal midja, breda höfter och rund bak. Får ofta komplimanger om häcken.
Rumpa, vilket är tur för mig....för efter att ha fått barn, ammat i 6 år, och tränat mkt så har jag inga tuttar. Däremot har jag en snygg rumpa Han gillade rumpor mer än bröst även när jag hade tuttar, så jag är rätt säker på att han inte ändrat sig för min skull.
Rumpa :)
Varken eller!
Är intresserad av hela min frus kropp..