• Anonym

Är din kille mest intresserad av rumpa eller tuttar?

Vad är din kille mest intresserad av:

tuttar eller rumpa?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är din kille mest intresserad av rumpa eller tuttar?
  • Lilje

Rumpa hela vägen.  Vet inte ens om han har märkt jag har tuttar.  Skrattande  Tog ett tag innan jag fattade, jg kunde ha en urringning man kunde gömma ett u-land i, noll reaktion.  Men vände jag rumpan till var han på mig direkt.

Jag tycker det är perfekt, rumpan har jag koll på, och kan träna upp vid behov.  Men D+ tuttar kräver operation om man vill få dom högre naturligt.

• toccata
    Lilje skrev 2012-11-17 11:50:12 följande:
    Rumpa hela vägen.  Vet inte ens om han har märkt jag har tuttar.  Skrattande  Tog ett tag innan jag fattade, jg kunde ha en urringning man kunde gömma ett u-land i, noll reaktion.  Men vände jag rumpan till var han på mig direkt.

Jag tycker det är perfekt, rumpan har jag koll på, och kan träna upp vid behov.  Men D+ tuttar kräver operation om man vill få dom högre naturligt.
    Första stycket fick mig skratta.
  • Hound dog1

Bröst är högst upp på listan och kommer alltid att vara det, man får nästan stånd x)

• Satfläsk

Fan OlleSQ!! Du har gjort min kväll med grymt bra inlägg!

För att svara ts. Rumpan, utan tvekan :)

• Winterfell

Här är det rumpan som gäller!

• Ernst Hugo

Ganska förvånande resultat Förvånad

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ridmi

som man är jag inte förvånat att rumpan har störst intresse, fittan finns just där

• Anonym

alla tidigare killar jag haft har älskat min välformade "jennifer lopes-rumpa" men min nuvarande kille/sambo/fästman gillar bara bröst vilket jag inte alls gilllar att han gör eftersom jag inte gillar när någon tar på mina bröst, de är opererade så kanske därför det inte är skönt..

• Sööderbönan

Konstigt att jag svarar kanske eftersom jag inte har en fast partner, men svarade "båda lika mycket". Får helt enkelt basera på historik...

Varierar dock olika från män till män såklart...Glad Men huvudsaken är  att man är nöjd med sig själv, kan jag väl tycka.

• Ridmi
    singelsthl skrev 2012-11-17 19:35:10 följande:
    Konstigt att jag svarar kanske eftersom jag inte har en fast partner, men svarade "båda lika mycket". Får helt enkelt basera på historik...

Varierar dock olika från män till män såklart...Glad Men huvudsaken är  att man är nöjd med sig själv, kan jag väl tycka.
    en tjej som är nöjd är det mest sexiga som finns, då kommer rumpa och bröst först på 2-3dje plats
  • Sööderbönan
    Ridmi skrev 2012-11-17 19:38:41 följande:
    en tjej som är nöjd är det mest sexiga som finns, då kommer rumpa och bröst först på 2-3dje plats
    Klockren replik {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (X)
    OlleSQ skrev 2012-11-16 09:52:28 följande:
    Det som hör mest till det kvinnliga könet är förmågan att bli gravida. Att en tjej är redo signalerar hon med att stå på alla fyra med baken i vädret där man tydligt ser en våt springa mellan de breda höfterna. Breda höfter signalerar nämligen goda förutsättningar till en lyckad graviditet. Tuttar däremot är för spädbarn. Det har inget med sex att göra. Så en riktigt man som kan tänka sig ta ansvar och bli far spanar in en fin bak med breda höfter, en som är osäker på sin sexualitet klämmer tafatt på ett par stora pattar och hoppas på få höra mammas trygga röst och slippa sex.

Jag skulle rekommendera att tänker lite mer än "en tanke liksom", så kanske kanske det blir rätt till slut ;)
    Fina bröst signalerar att det finns näring för barnet när det fötts, men vill man egentligen in där bak hos en kille är det bäst att intala sig något annat... Tala om osäker på sin sexualitet.
  • OlleSQ
    Anonym (X) skrev 2012-11-18 21:21:20 följande:
    Fina bröst signalerar att det finns näring för barnet när det fötts, men vill man egentligen in där bak hos en kille är det bäst att intala sig något annat... Tala om osäker på sin sexualitet.
    In där bak? Vem fan har pratat om där bak? Om du ser en bak så tänker du på rövhålet enbart? Ok, då vet vi hur dina associationer är och det säger nog mest om dig. Själv har jag inte problem att knulla en tjej i fittan bakifrån.
  • Anonym
    Anonym (X) skrev 2012-11-18 21:21:20 följande:
    Ditt inlägg doesn´t make sense.
  • Anonym

Rumpan!! svarade min man när jag frågade just. Egentligen en onödig fråga, det kunde jag räknat ut. Jag har timglasfigur men inte stora bröst hur det går ihop. Smal midja, breda höfter och rund bak. Får ofta komplimanger om häcken.

• Blgebo

Rumpa, vilket är tur för mig....för efter att ha fått barn, ammat i 6 år, och tränat mkt så har jag inga tuttar. Däremot har jag en snygg rumpa Han gillade rumpor mer än bröst även när jag hade tuttar, så jag är rätt säker på att han inte ändrat sig för min skull. 

Svar på tråden Är din kille mest intresserad av rumpa eller tuttar?