hur frågar jag honom vad han känner inför mig/oss?
har dejtat en kille i ca 1.5 månader nu. vi hörs via sms varje dag, det är både han och jag som startar konversationerna. våra dejter är i snitt på 11 timmar, vi har sex, vi pratar, skrattar, myser osv. när vi ser på film tex, så brukar vi alltid ligga nära varandra och hålla i handen eller hålla om varandra. det är väldigt mycket närhet och ömhet från bådas sida, inte bara när vi har sex.
om jag smsar honom svarar han direkt, inom två minuter. jag gör samma sak.
problemet nu är då att jag börjar noja och tvivlar på om han är intresserad på riktigt eller om jag bara är ett tidsfördriv för honom.
hur frågar jag honom på bästa sätt? tilläggas bör att jag är extremt dålig på att prata om känslor och är livrädd för det.
och risken för att bli sårad gör att jag oftast lämnar innan jag gett det en chans.
men jag tycker ruskigt mycket om den här killen och vill inte lämna det vi ev har utan att få veta hur han känner... när vi träffas så känns det väldigt bra, det är så mycket mer än att träffas och ha sex. det är närhet, ömhet och intimt.
hittills har vi inte pratat så mycket om känslor, lite via sms och lite irl men inte alls på djupet och hur vi ser på en framtid tillsammans.
hur gör jag nu? hur frågar jag på bästa sätt? är det ens lönt, är han överhuvudtaget intresserad?