• Anonym

Kan det vara otrohet?

Förstår att det här är mycket förvirrande och jobbigt för dig, och att du måste hålla på att bli tokig över alla frågetecken, vad är sant, vad är inte sant?

Men vad säger din magkänsla?

När något verkar för bra för att vara sant... så är det oftast så... och när för många sammanträffande händer och historierna blir allt mer desperata för att passa in...

Vad jag menar är, du har alltid haft tillgång till hans konto osv innan, varför helt plötsligt när du misstänker något och andra tjejer dyker upp bytas lösenord hit och dit? Varför har han helt plötligt BÖRJAT DÖLJA saker för dig?

Jag hoppas verkligen inte att din man är otrogen, men själv tycker jag att det är mycket som tyder på att han faktiskt mycket väl kan vara det....          

• Anonym

INGEN har rätt att kränka dig på det sättet denna man värkar göra!
    Sätt ner foten och släng ut gubbskrutten!

Och om du oroar dig för din dotter, så är det mycket sundare att hon är utan en far, än att hon har en far som kan kalla moren till sitt barn för hora, där med basta!    

• Anonym
    sanna1988 skrev 2012-11-18 22:24:50 följande:
    Kan man radera meddelanden helt på facebook?? Dom arkiveras ju (har inte hittat hur man får birt dom helt) arkiverade meddelanden kan man ju läsa_
    Förr arkiverades meddelanden men nu kan man radera hela konversationer.
Svar på tråden Kan det vara otrohet?