Skicka blommor till en man...
Jag funderar på vilka slags blommor man egentligen kan skicka till en man utan att det blir fånigt? Visst skulle jag kunna skicka rosor eftersom det är min pojkvän jag tänker på...men hur vanligt är det egentligen?
Jag funderar på vilka slags blommor man egentligen kan skicka till en man utan att det blir fånigt? Visst skulle jag kunna skicka rosor eftersom det är min pojkvän jag tänker på...men hur vanligt är det egentligen?
Jag skickar blommor till min sambo då och då! Jag tror inte att han bryr sig om vad det är för blommor utan tanken bakom!
Jag skickade en bukett med några gerbera+lite grönt till min sambo för ett tag sen, det uppskattades av honom!
Alla blommor går väl bra!? Vilken man skulle inte stolt visa upp en liten nätt bukett med skira violer för sina manliga kollegor
Rosor, solrosor, tulpaner och andra lite "kraftigare" blommor passar ju... men i slutändan spelar det nog ingen roll - det är ju faktiskt tanken som räknas!
Klart att han blir glad för rosor. Jag tror att rosor är vanligast att ge även till killar, det är i alla fall vad jag får av min sambo.
MVH /PiM
Jag skickade ett solrosarrangemang till min sambo på vår första årsdag.
För att han var solen i mitt liv--- corney---- men , men ... jag tyckte att det funkade
Sist jag gav blommor till min ppojkvän så hittade jag jättefina STORA blåa rosor..runt om de tre blåa rosorna satte jag tio röda o sen lite grönt..hur fint som helst!
Jag blir glad av vilka blommor som helst! Vilket jag tror - och hoppas - att de flesta blir. Rosor har jag fått av min fru, f.ö.
skit i vad som är fånigt skicka det du vill!
Jag skickade alltid tre rosor till min sambo när vi bodde i olika städer. Det var mycket uppskattat!