• Hoppfull2013

IVF - februari 2013

Hej! Jag tänkte hänga på er här! Jag gjorde mitt första äggplock förra veckan men tyvärr blev inga ägg blev befruktade :( Går nu och väntar på att min mens ska komma igång så att vi kan få en ny tid för att sätta igång igen vilket läkaren sa man kunde göra så snabbt som möjligt. Men pga juluppehållet så tror jag inte det blir förrän i februari... Jag är 37 och vi har försökt få barn i 2,5 år och känner precis som ni att klockan tickar... Det kändes så snopet när det inte blev mer efter äggplocket. Hade ju väntat så att äntligen få komma igång men sen tog det slut så abrupt och nu är det bara väntan igen...

• Hoppfull2013

Vi går i Malmö och för oss har det varit ca två månader mellan varje moment, remiss, kallelse, första besöket och första behandlingen... och antagligen blir det det även nu innan vi kan sätta igång igen. Denna eviga väntan! Är det nån mer som känner så? Min man säger att vi måste leva i nuet också och inte bara vänta och självklart har han rätt men det är svårt att acceptera det i de deppiga stunderna när det känns som att tiden bara går...

• Hoppfull2013

Jag tänkte att jag kunde starta en lista här (om det funkar) så är det lättare att följa alla... Kopiera listan, klistra in i ett nytt inlägg och fyll i din egen information! Klinik: Hoppfull2013 - RMC Malmö Antal IVF-försök: Hoppfull - 1 Väntar på första mötet: Väntar på ny IVF: Hoppfull2013 Spraystart: Sprutstart: VUL: Äggplock: ET/FET:

• Hoppfull2013

Gör ett nytt försök... :) Jag tänkte att jag kunde starta en lista här (om det funkar) så är det lättare att följa alla... Kopiera listan, klistra in i ett nytt inlägg och fyll i din egen information! Klinik: Hoppfull2013 - RMC Malmö Antal IVF-försök: Hoppfull - 1 Väntar på första mötet: Väntar på ny IVF: Hoppfull2013 Spraystart: Sprutstart: VUL: Äggplock: ET/FET:

• Hoppfull2013

Det funkade inte... Nån som vet hur man får till en lista i inläggen?

• Hoppfull2013

KLINIK: Eliezer4: Sahlgrenska Hoppfull2013: RMC Malmö ANTAL IVF-FÖRSÖK: Eliezer4: 5:e försöket Hoppfull2013: 2:a försöket SPRAYSTART: Eliezer4: Början av januari någon gång SPRUTSTART: Eliezer4: Hoppfull2013: Förhoppningsvis januari/februari VUL: Eliezer4: ÄP: Eliezer4: Vecka 9 ET/FET: Eliezer4: ET vecka 9

• Hoppfull2013

Det är nog fel på min dator... Tacksam om någon vill lägga in mig...

• Hoppfull2013

Välkomna ni som är nya i tråden! Kul att vi blir lite fler som kan följas åt när det är dags! Efter alla juldagar så kommer vi att vara några veckor närmare våra startdatum! God jul på er alla och gott nytt år! 2013 är vårt år, eller hur? :)

• Hoppfull2013

KLINIK: Eliezer4: Sahlgrenska Hoppfull2013: RMC Malmö Mycurse: Karlstad/Örebro Nelleb: Sahlgrenska ANTAL IVF-FÖRSÖK: Eliezer4: 5:e försöket Hoppfull2013: 2:a försöket Mycurse: 1:a försöket Nelleb: 3:e försöket SPRAYSTART: Eliezer4: Början av januari någon gång Nelleb: ca vecka 9 SPRUTSTART: Eliezer4: Hoppfull2013: v 5 Mycurse: ca v4 Nelleb: ca vecka 12 VUL: Eliezer4: Mycurse: ca v5 ÄP: Eliezer4: Vecka 9 Mycurse: borde bli v6 Hoppfull2013: v 7 ET/FET: Eliezer4: ET vecka 9

• Hoppfull2013
    KLINIK:
    Eliezer4: Sahlgrenska
    Hoppfull2013: RMC Malmö
    Mycurse: Karlstad/Örebro
    Nelleb: Sahlgrenska
    Zwillinge86: RMC Linköping

ANTAL IVF-FÖRSÖK:
    Eliezer4: 5:e försöket
    Hoppfull2013: 2:a försöket
    Mycurse: 1:a försöket
    Nelleb: 3:e försöket