• Anonym

Hur skulle du reagera om ett ex skickar vänfråga på fb?

Utveckla gärna eller skriv kommentar om du har fler alternativ.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-21 15:13
    Anledningen att det är en quiz var för att det inte gick att vara anonym annars och det tycker jag man ska kunna få vara! Det finns alltså inga rätt o fel svar, var bara tvungen att markera ett random rätt!

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur skulle du reagera om ett ex skickar vänfråga på fb?
  • xXx

Det beror på. Har man barn ihop? Vill exet snoka?

• elyse

Det beror väl på varför och hur det tog slut. 

• caelum

Det beror på. Jag har bara ett ex som vän på FB och det är bara för att vi inte skildes som ovänner och för att det är kul att se hur livet utvecklats åt olika håll. Min sambo har aldrig sagt något om det. Vet att min kille har en kompis på fb som han legat med en gång för tusen miljoner år sedan innan vi träffades men det gör mig inget. Skulle något annat ex/gammalt strul till mig skicka förfrågan skulle jag tacka nej.

• Duckan

Tror inte att det skulle hända, men om så, tackar jag ja till det.

• Anonym

Jag har flera av mina ex på Facebook av den enkla anledningen att det är 10+ år sedan jag ens var i närheten av någon relation med någon av dem. Jag tror min man också har något ex men det är lugnt.

• Anonym

Har en del ex där, en del har jag tackat nej till & någon vill jag egentligen kontakta, men vet att det inte är så smart.
    Kollar inte vilka vänner min make ha. Antar att det finns en del ex där också.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-20 13:29:43 följande:
    Jag har flera av mina ex på Facebook av den enkla anledningen att det är 10+ år sedan jag ens var i närheten av någon relation med någon av dem. Jag tror min man också har något ex men det är lugnt.
    Facebook har funnits sedan 2006 (för allmänheten), vilket betyder att du la till dem efter att ni gjort slut..
    Varför lägga till dem alls om du inte har någon relation med dem överhuvudtaget? :)

• SailorGirl

Inga ex. Det tog ju slut av en anledning och jag har själv tyckt det varit jobbigt när pojkvänners ex varit kvar i bakgrunden. Hade jag haft barn med någon av killarna, så hade jag kanske resonerat annorlunda.

• Anonym

Jattekul och få veta mer hur det gått för dem, helst vill jag ha alla gamla ex. som vänner.

Svar på tråden Hur skulle du reagera om ett ex skickar vänfråga på fb?