• Lilla Morran

Julklappstips till 2-åring och 6-åring

Har tre barn och begränsad budget. Till vår flicka har vi redan julklappar som är inhandlade sen länge. Behöver tips på klappar till pojkarna som är 2 resp 6 år gamla. Vi är öppna för alla förslag, både leksaker eller saker man "behöver", alt upplevelser. Tack på förhand!

• Svar på tråden Julklappstips till 2-åring och 6-åring
  • eldfluga73

Jag har en 2,5-åring. Hon gillar såna där stora pärlor till pärlplattor. På Panduro och säkert andra ställen finns fina pärlplattor och pärlor, kan inte det vara någonting?
    Sen finns det ju massor med roliga barnböcker billigt på nätet, min tjej älskar Castor just nu, Castor bakar, Castor snickrar, Castor målar.

• Flickan och kråkan

Cyklar kanske? Springcykel till 2-åring och vanlig tvåhjuling till äldsta om han inte redan cyklar. Finns ju en stor andrahandsmarknad för det. Springcykel är ju suveränt. Båda mina har haft det sedan de varit 2. 

• Lilla Morran

Tack för tipsen! Cyklar har de redan, köpte en jättefin beg till stora killen för ett tag sen och de andra har fått ärva... Pärlplattor är bra, och kreativt. De gillar att skapa så det är absolut ett alternativ!

Svar på tråden Julklappstips till 2-åring och 6-åring