• Anonym (frågvis)

Vad räknas som Hardcore?

Jo, jag googlade lite men hittade inte något vettigt svar mer än länkar till en massa porrfilmer.

Så vad räknas som hardcore?

• Svar på tråden Vad räknas som Hardcore?
  • Anonym (frågvis)

14 som kollat, men ingen som svarat Rynkar på näsan

• Anonym (frågvis)

Om jag säger att jag gillar hårt sex, men undrar om det räknas som hardcore då. Någon som vill svara då?

• Putt B

Tror att det ligger i betraktarens öga.. men som generell term tror jag att det handlar ocensurerad porr...dvs, närbilder, sprutbilder osv...

Vet inte.. är luttrad i ämnet eftersom jag själv gillar porr...

• HasseA

Om man undrar över ett uttryck, googlar och inte hittar någon bra definition, då är det nog helt enkelt så att det inte finns nån bra definition. Och att det då inte är ett bra uttryck att använda för att beskriva nåt, eftersom alla som hör det kommer ha olika definitioner, olika uppfattningar om vad som avses. Om man nu har någon åsikt alls.

Förr var det väl synonymt med det svenska ordet "hårdporr", sen har det väl blivit en beskrivning av en viss musikstil...  

• Anonym (frågvis)

okej. Det förklarar ju varför det inte är nå hårt i alla porrfilmer. Så vad kallas det när man vill ha det hårt då?

Typ håller fast mig med stryptag, utan att strypa mig. Hårt sex, en dask i rumpan.   Ordentligt med naffsande får man inte glömma.

• Putt B
    Anonym (frågvis) skrev 2012-11-21 09:43:26 följande:
    okej. Det förklarar ju varför det inte är nå hårt i alla porrfilmer. Så vad kallas det när man vill ha det hårt då?

Typ håller fast mig med stryptag, utan att strypa mig. Hårt sex, en dask i rumpan.   Ordentligt med naffsande får man inte glömma.
    Du får nog forska lite själv här.. men sök på  breath control, sm ( sado-machosism), bondage, bdsm, finns många termer och vet inte om man kan säga att "hårt sex" är en samlingsterm som innehåller vissa saker.
    Alla går ju igång på olika saker, så det är bara att plocka till sig av det smörgåsbord av mysiga lekar som finns att hitta på...

Ha det så kul !
  • Anonym (eeehh)
    Putt B skrev 2012-11-21 09:54:02 följande:
    Du får nog forska lite själv här.. men sök på  breath control, sm ( sado-machosism), bondage, bdsm, finns många termer och vet inte om man kan säga att "hårt sex" är en samlingsterm som innehåller vissa saker.
    Alla går ju igång på olika saker, så det är bara att plocka till sig av det smörgåsbord av mysiga lekar som finns att hitta på...

Ha det så kul !

Är det kul att sitta och googla på det??? *fattar noll*
  • Anonym

Prova googla "Rough sex" eller "extreme sex" osv ...

• HasseA

Varför vill du ha ett bra uttryck? Tror inte vi förstår det riktigt. För att hitta filmer eller noveller? För att hitta likasinnade för diskussioner? För att kunna säga till nån på krogen?

"rough sex" kanske kan vara en sökterm för filmer 

• Putt B
    Anonym (eeehh) skrev 2012-11-21 09:56:07 följande:

Är det kul att sitta och googla på det??? *fattar noll*
    Inte vet jag.. jag googlar inte... jag utövar...
  • Anonym (frågvis)

men om man söker på sånt får man ju bara upp en massa filmer där kvinnor typ blir torterade och det är en helt annan grej.

• Putt B

Som sagt.. du får nog söka och finna...

• HasseA
    Putt B skrev 2012-11-21 10:18:58 följande:
    Som sagt.. du får nog söka och finna...
    ...eller svara på ställda frågor...
  • Putt B
    HasseA skrev 2012-11-21 10:40:25 följande:
    ...eller svara på ställda frågor...
  • Fröken reserverad

Vad exakt vill du se?

• mepetite

nu är inte jag så insatt i termen hårdporr, men jag skulle vilja associera det till analsex ömsom vaginalsex. ansikts sprut, munknull, närbilder. inte så mycket sensualitet över lag. rätta mig gärna....även gangbang ser jag som hårdporr.

• Putt B
    mepetite skrev 2012-11-21 14:35:02 följande:
    nu är inte jag så insatt i termen hårdporr, men jag skulle vilja associera det till analsex ömsom vaginalsex. ansikts sprut, munknull, närbilder. inte så mycket sensualitet över lag. rätta mig gärna....även gangbang ser jag som hårdporr.
    Tror du är inne på rätt spår där...
Svar på tråden Vad räknas som Hardcore?