Är detta "normalt" för en fyråring?
Låter lite som vår fyraåring var när hon var ca 3,5 till för någon månad sedan. Hon fyllde fyra i mars. Hon kunde få utbrott på Coop om man la ner något i vagnen på fel sätt eller om hon inte fick titta på fiskarna i akvariet osv. Gick något fel kunde hela världen rivas upp. Det gick över när hon närmade sig 4,5 plus att vi förberedde henne in absurdum på allt. Ni låter som ni har det värre än vad vi hade, men jag är inte säker faktiskt. Hon var ytterst explosiv ett tag. De säger ju att man inte kan ställa diagnoser på barn så tidigt särskilt ofta då det lika gärna kan vara en fas. Om ni känner er osäkra så gå vidare, men samtidigt kanske ni ska ha lite is i magen? Jag trodde allvarligt talat att hon var skadad på grund av alla mediciner jag åt då hon höll på att födas för tidigt bara på grund av hennes humörsvängningar. Gick så långt att jag pratade om andra, ringde BUP för att be om råd osv, men sedan en dag bara försvann det. Ja, hon har ju humör fortfarande, det går i släkten, men inte de här extrema utbrotten.