• Anonym (skinnlappen)

Lyfta brösten.

Efter 6 barn som alla ammats och en sjuklig viktnedgång hänger nu brösten likt 2 skinnlappar.
    Nu vill ja lyfta dem ordentligt o fylla ut dem.
    Var o kostnad, någon me bra tips o ideer.
    Gärna i närheten av Östra Göinge.   

• Svar på tråden Lyfta brösten.
  • Tom Araya
    Anonym (skinnlappen) skrev 2012-11-21 14:07:37 följande:

Efter 6 barn som alla ammats och en sjuklig viktnedgång hänger nu brösten likt 2 skinnlappar.
    Nu vill ja lyfta dem ordentligt o fylla ut dem.
    Var o kostnad, någon me bra tips o ideer.
    Gärna i närheten av Östra Göinge.   

Google is your friend.Solig
  • Mignon

Jag vet folk som lyft brösten i Hässleholm, kolla där. Minns inte vad den heter.

• Anonym (skinnlappen)

Tackar.

• Anonym

Hej! Det var ett tag sen du skrev...Har du gjort bröstlyft än?

Jag funderar också på att göra bröstlyft...Efter mina två barn så är jag inte så nöjd med min kropp eller bröst för den delen. Hittade faktiskt en bra sida som skriver verkligen allt om bröstlyft på www.plastikoperationer.net/broestlyft Det hjälpte mig ganska mycket :)

Har bokat konsultation på Art Clinic, så vi får se vad som händer :)  

Kram

Issa

• Anonym (skinnlappen)
    Anonym skrev 2013-02-07 10:40:19 följande:
    Hej! Det var ett tag sen du skrev...Har du gjort bröstlyft än?

Jag funderar också på att göra bröstlyft...Efter mina två barn så är jag inte så nöjd med min kropp eller bröst för den delen. Hittade faktiskt en bra sida som skriver verkligen allt om bröstlyft på www.plastikoperationer.net/broestlyft Det hjälpte mig ganska mycket :)

Har bokat konsultation på Art Clinic, så vi får se vad som händer :)  

Kram

Issa

Hej hej, nä jag har inte kommit så långt att jag varken llyft eller ens kommit till konsultation.
    Men ja ska göra det, just nu är det tyvärr tokmycket med barnen o deras pappa Gråter 
Svar på tråden Lyfta brösten.