Dålig lukt under hängiga pattar, vad fan gör man? :(
Hej! Nu är det så att jag är 19 år gammal, fyller 20 år om ca 6 månader och jag har riktigt hängiga bröst, som resultat utav min förra graviditet och amning, till saken, det luktar illa under mina bröst, även om jag näst intill precis duschat, vad ska jag göra? Det är så att det känns om jag lyfter ( ja, så hängiga är de faktiskt! ) på brösten, eller kliar mig under dem. Det luktar typ... Navel om någon vet vad jag menar, haha. Jag är så jäkla trött på att känna mig ofräsch! När min sambo ska ner och "leka" med dem så känns det ju ganska akward att veta att han känner stanken, i dessa sexuella situationer har han aldrig sagt något im det, bör nämnas, men han har kommenterat det vid andra tillfällen. Ä Snälla hjälp mig! Skrivet från mobil, så ursäkta styckes indelningen, stavning mm. Tack på förhand FL!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-21 22:45
Nu vill jag även lägga till en annan fråga, jag är gravid i vecka 36 och min vagina har de senaste 2 veckorna kliat något så helvetiskt stundvis, alltid mitt i natten, det är så att jag vaknar utav att jag kliar mig och det är verkligen klådan från helvetet, det kliar så mycket att jag inte kan ligga stilla, jag KAN nästan inte låta bli, och det slutar liksom inte, det har hänt flera gånger att jag kliar tills jag blöder. :( det händer att det kliar såhär ungefär 2- 3 gånger i veckan. Enda sättet jag märkt funkar för att få det att sluta är att badda med iskallt vatten, så går det över efter någon minut utav baddande. Det gör mig tokig! Jag duschar regelbundet, men jag använder inte tvål utan bara vatten mellan benen. En annan grej också, jag är ständigt snustorr mellan benen, förutom helt vattniga flytningar på morgonen och vita riktigt gryniga flytningar under dagen, men huden mellan blygdläppdläpparna känns ändå hela tiden väldigt torr. Svar någon? Ledsen för de extremt långa inläggen och antagligen dumma frågorna!