Sambon missbrukar porr.. vad kan man göra?
Det känns så jobbigt , träffade en man via nätet,inget ovanligt i dagens samhälle.jag älskar honom.eftersom det skilde en del mil emallan oss och att slippa åka emellan lämnade jag allt .och vi beslöt att flytta ihop..men efter ett tag så märkte jag att han gick upp nattetid,när ja frågade om det var svaret kan inte sova,men snart upptäckte ja var det var om.porrsurfande......på datorn, äcklig porr hårdporr.....har upptäckt mängder av sex cd skivor som varit gömdai lådor källare.. varför ja då...ja då är ja inte värd nåt det är en sjukdom får ja till svar att porrsurfa..nu säger han att han har slutat porrsurfa hade ja inte vetat bättre utan trott på detta vilket ja inte gör,har jobbat inom staten,så lättlurad är man inte då.det mesta är borttaget från dator ettsettra. men nu är det toan som gäller han kan sitta där länge vilket har gjort mej misstänksam,och vad upptäckte jag att den gamla mobilen ligger där inne gömd med mängder av porr,känner mej somen loser vad har han tittat på innan han kommer in till mej och vill ha sex?känner mej lessen att man inte kan ha ett förtroende och inte ljuga,det gör mej lessen.ska ja behöva känna mej loser,.han t har ju tittat på andra tjejer, är det mej då han tänker på i sexet vi har eller som ja tycker otrohet. att ha suttit å tittat på andra i deras sex,sugande tjejer..vad gör man älskar ju honom..har någon nåt förslag..